اخبار

قابلیت جدید AR Emoji در پرچم‌داران سری ۹ سامسونگ

قابلیت جدید AR Emoji در پرچم‌داران سری 9 سامسونگ

بعد از مشاهده تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ در حالت روشن، امروز ویدیویی از مشخصات این تلفن همراه هوشمند به همراه شکل ظاهری آن فاش شد.
تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ پلاس در بدنه پشتی خود از دوربین دوقلو بهره مند است که این برخلاف دوربین تک لنزی به‌کاررفته ر گلکسی اس ۹ است و همین امر نیز می‌تواند یکی از تفاوت‌های اصلی میان گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس باشد که تفاوت قیمتی میان این دو دستگاه را نیز تعریف می‌کند. نکته اصلی تفاوت میان این دو تلفن همراه هوشمند با سری گلکسی اس ۸ موقعیت قرارگیری حسگر اثرانگشت است که پیش‌ازاین با انتقادات فراوانی روبرو شده بود و به نظر می‌رسد که سامسونگ ویژگی یادشده را در این نسخه از دستگاه‌های پرچم‌دار خود حل کرده است.
بااین‌حال تصاویر یادشده چندان درباره نرم‌افزارهای این دستگاه‌ها توضیحاتی را ارائه نمی‌کنند اما به نظر می‌رسد که این دو تلفن همراه هوشمند بر روی رابط کاربری Samsung Experience کار می‌کنند که البته نسخه این رابط کاربری هنوز مشخص نشده است. هنوز یک‌چیز وجود دارد که می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند و آن هم ویژگی‌ای با نام AR Emoji است که بسیار شبیه باقابلیت “۳D Emoji” است که چندی پیش شایعه عرضه آن برای تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس پخش‌شده بود.
این ویژگی البته به قابلیت مشابه عرضه‌شده بر روی آیفون X شباهت بسیار زیادی دارد و از ایموجی هایی تشکیل شده است که می‌تواند حالت صورت افراد را تقلید کند. بااین‌حال هنوز کاربری دقیق قابلیت یادشده به صورت دقیق مشخص نشده است و ازآنجایی‌که تنها یک روز تا رونمایی از این پرچم‌داران فاصله داریم، حدس زدن دراین‌باره تنها اتلاف وقت خواهد بود و بهتر است اندکی تا زمان رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس صبر کنیم و اطلاعات تکمیلی را از مقامات سامسونگ به صورت کاملاً رسمی دریافت کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا