اخبار

قابلیت ویژه نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل برای گلکسی اس ۸

قابلیت ویژه نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل برای گلکسی اس ۸

نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل

یکی از امکاناتی که بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند همواره از آن استفاده می‌کنند، پخش موسیقی بر روی تلفن‌های همراه است. این امکان در طول زمان و با پیشرفته شدن کاربری اینترنت به‌شدت تغییر یافته است و امروزه امکان استفاده از خدمات آنلاین برای گوش دادن به موسیقی به یک امر بدیهی برای کاربران همراه‌های هوشمند بدل گشته است. این موضوع موجب شده است تا رقابت بین شرکت‌ها برای عرضه نرم‌افزار پخش موسیقی مناسب بالا بگیرد و گوگل نیز با بهره‌گیری از این موضوع، نرم‌افزار ویژه خود را به‌صورت پیش فر بر روی بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرده است.

نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل به‌عنوان نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی پیش‌فرض دستگاه گلکسی اس ۸ انتخاب شده بود. با این حال هم‌اکنون گوگل یک ویژگی منحصربه‌فرد را برای نسخه‌های نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل نصب شده بر روی این پرچم‌دار ارائه کرده است.

بر اساس اظهارات تحلیل گران، گوگل به‌تازگی م منحصرا برای دستگاه‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اقدام به راه‌اندازی ویژگی‌ای به نام New Release Radio برای کاربران نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی این کمپانی کرده است. این ویژگی تا حدودی مشابه با ویژگی Release Radar نرم‌افزار اسپاتیفای است. این ویژگی جدید به کاربران این دو دستگاه در هرروز ترکیبی شخصی‌سازی‌شده از موزیک‌های جدید را ارائه می‌دهد.

این قابلیت برای افرادی که واقعا یک کاربر برای نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل محسوب می‌شوند بسیار کاربردی است اما هنوز با اطمینان نمی‌توان آن را به‌عنوان ویژگی‌ای دانست که به واسطه آن کاربران اسپاتیفای گلکسی‌های یاد شده بخواهند به نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل مهاجرت کنند. با این وجود گوگل همچنان دست از تلاش بر نخواهد داشت و با به‌روزرسانی‌های دیگر برای نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی گوگل سعی خواهد داشت تا کاربران بیشتری را برای این مهاجرت قانع کند که البته این امر، کار آسانی نخواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا