اخبار

رونمایی از فهرست قوی‌ترین تلفن‌های همراه ازلحاظ باتری

باتری تلفن همراه

اگر به دنبال تلفن همراه هوشمندی هستید که بتواند با یک‌بار شارژ چند روزی برای شما کار کند و تصمیم دارید تا تلفن‌های همراه هوشمند با باتری ضعیف را از لیست خود خط بزنید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.
به‌تازگی متخصصان تمامی تلفن‌های همراه هوشمند در دسترس سال ۲۰۱۸ میلادی را درزمینهٔ باتری بررسی کرده‌اند و دریافتند که عمر باتری نه‌تنها به‌اندازه آن بستگی دارد بلکه متغیرهای دیگری از قبیل نرم‌افزارها تا کیفیت صفحه‌نمایش و دیگر بهبودیافتگی‌ها نیز در آن شریک هستند.
مسلماً اندازه‌گیری عمر باتری بسیار پیچیده و سخت است و به‌شدت به نحوه استفاده کاربران از تلفن همراهشان وابسته است. هر پیکسلی که در صفحه‌نمایش‌های OLED در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و برای مثال اگر شما به تصاویری که رنگ سفید زیادی در آن به‌کاررفته است نگاه کنید باتری دستگاه خود را نسبتاً زودتر از مشاهده تصاویری که رنگ‌های تیره‌تری دارند خالی خواهید کرد. دلیل این امر نیز این است که هر پیکسل از این صفحه‌نمایش به‌صورت جداگانه از انرژی باتری دستگاه استفاده می‌کند و این در حالی است که صفحه‌نمایش‌های ال سی دی تنها از یک نور پس‌زمینه بهره می‌برند. همچنین حالت استندبای تلفن همراه شما نیز خود در مصرف باتری بسیار مؤثر است که این موضوع به‌تنهایی گستردگی وسیعی دارد.
با در نظر گرفتن تمامی این موضوعات، متخصصان به بنچمارک گیری از تلفن‌های همراه هوشمند مختلف در شرایط یکسان پرداختند و نتیجه این شد که تلفن‌های همراه هوشمند بلک بری موشن، بلک بری کی وان، هواوی میت ۱۰ پرو، سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو و آیفون ۸ پلاس به ترتیب در رتبه اول تا پنجم در اختیار داشتن بهترین و بهینه‌ترین باتری‌ها قرار گرفتند.
البته  نام دستگاه‌های پرچم‌دار دیگری نیز در این فهرست دیده می‌شوند. برای مثال دستگاه‌های ال‌جی V30 و آیفون X به ترتیب در جایگاه چهاردهم و ششم این جدول ۲۲ تایی قرارگرفته‌اند. در انتهای این جدول یعنی ردیف بیست و دوم نیز نام ال‌جی G6 مشاهده می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا