اخبار

قیمت و مشخصات Xiaomi Mi 5 و Xiaomi Mi 5 Plus مشخص شد

شیائومی نیز مانند دیگر شرکت های بزرگ، تا ساعات دیگر مراسم رونمایی از دو گوشی پرچمدار جدید خود را در میعادگاه بارسلونا – اسپانیا و کنگره جهانی موبایل در پیش دارد. هرچه به ساعت کنفرانس این شرکت نزدیک تر شویم، بازار شایعات داغ و داغ تر می شود و همه علاقهمندان پی این هستند که آیا شیائومی می تواند رقیب وطنی خود یعنی هوآوی را کنار بزند یا خیر!
با ما همراه باشید تا نگاهی گذرا بر سخت افزار نسبتا خوب این گوشی چینی تبار بیاندازیم.
شیائومی می۵ و می۵ پلاس، دو گوشی قدرتمند از یک شرکت تازه وارد هستند که این روزها در امواج خروشان اخبار و شایعات غوطه ور می باشند.
یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و کیفیت تصویر ۲K با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ در کنار تکنولوژی IPS، چیزی است که در پنل جلویی این گوشی مشاهده می کنیم. همچنین یک قلب تپنده اسنپ دراگون ۸۲۰، رم ۴گیگابایتی، دوربین ۸مگاپیکسل و یک فلش LED سخت افزار آن را تکمیل می کنند. دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی نیز برای آن در دسترس خواهد بود. رنگ های سیاه، سفید و طلایی رنگ هایی هستند که برای می۵ در نظر گرفته شده اند.
می۵ پلاس نیز همان سخت افزار می۵ را دارد و تنها تفاوت آن اختلاف ابعاد قابل توجه آن است که تا ۶ اینچ نیز تجاوز می کند. مدل پلاس تنها گزینه ۶۴گیگابایتی خواهد داشت. قیمت می۵ ۴۹۹دلار اعلام شده و در مقابل می۵ پلاس نیز ۵۹۹ دلار برچسب خورده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا