اخبار تکنولوژی

قیمت کنسول Claw A1M ام اس آی تایید شد

در نمایشگاه CES 2024 که اوایل این ماه برگزار شد، MSI اولین کنسول بازی دستی خود را با نام کنسول Claw A1M معرفی کرد. این برند اکنون قیمت دستگاه را که قبلا مشخص نبود، فاش کرده است.

اخیرا، MSI همچنین تایید کرده که بازی طولانی را با Claw انجام می‌دهد و تکرارهای آینده در حال آماده‌سازی هستند. گزارش دیگری همچنین به جزئیات کلیدی نمایشگر Claw A1M اشاره می‌کند. کنسول دستی این شرکت شاهد رقابت آنها با شرکت‌هایی مانند Steam Deck، ROG Ally، Legion Go و غیره خواهد بود.

Claw A1M اکنون در وب سایت رسمی این برند فهرست شده است. قیمت آن از ۶۹۹ دلار برای مدل پایه با Core Ultra 5 همراه با ۵۱۲ گیگابایت حافظه شروع می‌شود. Core Ultra 7 با همان ظرفیت ذخیره سازی ۷۴۹ دلار قیمت دارد. در همین حال، Core Ultra 7 با فضای ذخیره سازی بزرگ ۱ ترابایتی برچسب قیمتی ۷۹۹ دلاری دارد. هر سه پیکربندی دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و گرافیک Intel Arc هستند.

کنسول Claw A1M با قیمتی رقابتی از راه می رسد

MSI هنوز جدول زمانی عرضه Claw A1M را فاش نکرده است. با این حال، شایعات حاکی از آن بوده که ممکن است قبل از پایان ماه مارس وارد بازار شود. می‌توان انتظار داشت که این برند در هفته‌های آینده جزئیات رسمی در دسترس بودن را به اشتراک بگذارد.

Claw A1M دارای صفحه نمایش ۷ اینچی FHD IPS با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. Verge گزارش می‌دهد که این برند تأیید کرده که کنسول بازی دستی از VRR (نرخ تجدید متغیر) بین ۴۸ هرتز و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این باعث می‌شود پس از ROG Ally دومین کنسولی باشد که از فناوری نمایشگر پشتیبانی می‌کند. VRR به طور مداوم و یکپارچه نرخ تازه‌سازی را بدون تنظیم دستی تغییر می‌دهد.

این دستگاه اولین کنسول بازی دستی است که در مقایسه با رقبای خود که به چیپست‌های AMD مجهز هستند، از پردازنده اینتل استفاده می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا