اخبار

لانچر مایکروسافت با اضافه شدن قابلیت‌های جدید بروزرسانی شد + لینک دانلود

لانچر مایکروسافت محبوبیت نسبتا خوبی در بین کاربران سیستم عامل اندروید دارد. مایکروسافت اخیرا این لانچر را بروزرسانی کرده است. همراه موبایلستان باشید تا با قابلیت‌های جدیدی که در این بروزرسانی به لانچر مایکروسافت اضافه شده‌اند آشنا شویم.
مایکروسافت چندی پیش لانچری را برای سیستم عامل اندروید معرفی کرد. این لانچر که با نام Microsoft Launcher شناخته می‌شود اخیرا بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. البته باید توجه داشت که در این بروزرسانی شاهد تغییرات عمده‌ای نیستیم و تنها موارد کوچکی به این لانچر اضافه شده‌اند. البته خود این موارد نیز می‌توانند روی تجربه کاربران تاثیر مثبتی بگذارند.

مطالب مرتبط:

اگر شما نیز از جمله کاربرانی باشید که از لانچر مایکروسافت روی دستگاه اندرویدی‌تان استفاده می‌کنید، احتمالا در طول روز‌های گذشته هشدار بروزرسانی این لانچر را از گوگل پلی دریافت کرده‌اید. در زیر می‌توانید تغییرات مهم نسخه جدید لانچر مایکروسافت را مطالعه کنید:

  • بهبود شرایط درون ریزی صفحه نخست
  • اضافه شدن امکان طبقه‌بندی اپلیکیشن‌های درون پوشه بر اساس حروف الفبا
  • نمایش دادن نام اپلیکیشن‌ها و پوشه‌ها در میز کار
  • امکان شخصی سازی دستور حرکتی مربوط به لمس دکمه خانه زمانی که در صفحه خانه هستید
  • دستور حرکتی جدیدی که از طریق آن می‌توان خیلی سریع، صفحه را قفل کرد

لانچر مایکروسافت
مایکروسافت نسخه آزمایشی از این لانچر را نیز بروزرسانی کرده ولی تنها یک قابلیت جدید در آن قرار گرفته که Your Family in Launcher نام دارد. خانواده‌ها با استفاده از این قابلیت می‌توانند از آخرین موقعیت و فعالیت فرزندانشان از طریق لانچر مطلع شوند. نظر شما در خصوص نسخه جدید لانچر مایکروسافت چیست؟ اگر از این لانچر استفاده می‌کنید، نظراتتان را در خصوص آن با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.
برای دانلود آخرین نسخه از لانچر مایکروسافت برای اندروید، از طریق لینک زیر اقدام کنید:

دانلود Microsoft Launcher از طریق گوگل پلی (اندروید)


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا