اخبار

لنوو سری جدید تبلت جدید تب ۴ خود را معرفی کرد

در کنگره جهانی موبایل که در حال برگزاری می باشد (MWC)، لنوو  یک سری تبلت جدید تب ۴ ، شامل لنوو تب ۴ هشت اینچی ، لنوو تب ۴ پلاس هشت اینچی ، لنوو تب ۴ ده اینچی  و لنوو تب ۴ ده اینچی پلاس می باشد معرفی کرده است. این تبلت های جدید در دو اندازه صفحه نمایش های مختلف (۸ اینچ و ۱۰ اینچ) می آیند و بیشتر به عنوان معمولی و مدل پلاس  طبقه بندی شده اند.

مدل معمولی ۸ اینچ و ۱۰ اینچ دارای پردازنده ی چهار هسته ای کواالکام (اسنپ دراگون ۴۲۵) و صفحه نمایش با وضوح ۱،۲۰۰x800 پیکسل.  همراه با رم ۲ گیگابایت می باشد.در حالی که گزینه های ذخیره سازی شامل ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت می باشد. در قسمت دوربین یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین  عقب ۵ مگاپیکسلی را شامل می شود.
مدل های پلاس آن ، از سوی دیگر، با پردازنده اسنپ دراگون  ۶۲۵ SoC و  رزولوشن ۱،۹۲۰x1،۲۰۰ پیکسل صفحه نمایش IPS طراحی شده است. تنظیمات حافظه های موجود عبارتند از رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت هستند. دوربین دوربین ها نیز سلفی ۵ مگاپیکسل و عقب ۸ مگاپیکسل است. یک پورت یو اس بی ۲ نوع C و سنسور اثر انگشت نیز وجود دارد.

هر چهار مدل تبلت دارای بلندگوهای استریو با دالبی ضبط اتمسفر بوده و قابلیت اجرای آندروید نوقا را دارند.
مدل معمولی ۸ اینچی این تبلت ۱۰۹ دلار برچسب قیمت خرده است، مدل ۱۰ اینچی آن ۱۴۹ دلار برچسب خرده است در حالی که مدل پلاس ۸ اینچی ۱۹۹ دلار و مدل پلاس ۱۰ اینچی آن  ۲۴۹ دلار برچسب قیمت خرده اند و در ماه می سال جاری راه اندازی می شوند.

تبلت جدید تب 4

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا