اخبار تکنولوژی

لو رفتن قیمت مجموعه گلکسیS24 سامسونگ

مجموعه گلکسیS24 آینده به‌طور غیرمنتظره‌ای به‌صورت آنلاین ظاهر شد، با حسن نیت از یک خرده‌فروش مکزیکی. اولین بار توسط افشاکننده Roland Quandt مشاهده شد، یک پلتفرم تجارت الکترونیک مکزیکی Doto گلکسی S24 را در وب سایت خود فهرست کرده است، حتی قیمت مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۴ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۶۴۹۹ پزو (۹۷۹ دلار ) و مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۱۷۹۹۹ پزو (۱۰۶۷ دلار ) عرضه می‌شود که مشابه مدل‌های قبلی است.

با این حال، Doto تنها ۱۰ واحد برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی و ۴ واحد برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی را نشان می‌دهد، و مشخص نیست که آیا آنها واقعاً در حال انجام هر گونه سفارش هستند یا خیر. این درز چند افشا قبل از رونمایی رسمی سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۴ در ۱۷ ژانویه منتشر شد. به‌ویژه با توجه به تلاش‌های اخیر آن‌ها برای جلوگیری از افشا، احتمالاً این موضوع باعث ایجاد آبرویی در شرکت خواهد شد.

پس چه انتظاری از گلکسی اس ۲۴ داریم؟ عقب شیشه‌ای با Corning Gorilla Glass Victus Armor و فریم آلومینیومی Armor خواهد بود. گلکسی اس ۲۴ به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED 2X مجهز خواهد شد که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح Full HD+ و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می‌دهد.

مجموعه گلکسیS24 سامسونگ با قیمتی نه چندان بیشتر

قدرت این دستگاه، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای بازارهای ایالات متحده و کانادا خواهد بود، در حالی که سایر مناطق احتمالاً چیپست Exynos 2400 را دریافت خواهند کرد. ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۲۵ واتی سیمی و ۱۵ واتی بی سیم پشتیبانی می‌کند.

از نظر دوربین، گلکسی اس ۲۴ دارای سیستم سه گانه در عقب است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر می‌شود. دوربین جلو یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. این سیستم‌عامل احتمالاً اندروید ۱۴ با پوسته سفارشی One UI 6.1 خواهد بود و دارای ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که سامسونگ از آنها به عنوان “Galaxy AI” یاد می‌کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چگونه محصولی را در آینده نزدیک معرفی می‌کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند و تا رونمایی یعنی ۲۷ فاصله چندانی باقی نمانده و تنها دو روز باقی مانده است. احتمالا بیشتر اطلاعات صحت دارند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا