اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ایسوس Vivobook 14 2024 معرفی شد

شرکت تایوانی به تازگی لپ تاپ ایسوس Vivobook 14 2024 را معرفی کرده که برای پیش فروش در چین فعال است و بزودی دردسترس قرار خواهد گرفت. این مدل جدید با قیمت ۳۷۹۹ یوان (۵۲۸ دلار) شروع می‌شود و کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال تعادل عملکرد و قابلیت حمل هستند.

این لپ‌تاپ دارای طراحی باریک و شیک بوده که در رنگ‌های نقره‌ای ستاره‌ای یا سیاه نیمه‌شب موجود است، با بدنه سبک وزن ۱.۴ کیلوگرم و ضخامت آن در باریک‌ترین نقطه به ۱۷.۹ میلی‌متر کاهش می‌یابد. صفحه نمایش تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود و تجربه مشاهده را در صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS مات با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل و روشنایی ۳۰۰ نیت افزایش می‌دهد. دارای یک صفحه نمایش محافظ چشم با میدان دید بزرگ ۱۶:۱۰ با نور آبی کم TÜV و گواهی بدون سوسو.

نوت بوک Vivobook 14 2024 دارای یک پردازنده اینتل Core i5-13500H با ۱۲ هسته و ۱۶ رشته بوده که عملکرد ۴۵ وات را ارائه می‌دهد. عملکرد چند هسته‌ای آن تا ۳.۹ برابر نسبت به CPU‌های ولتاژ پایین قبلی افزایش می‌یابد، که به طور قابل توجهی زمان مورد نیاز برای انجام کارهای محاسباتی مانند محاسبات داده‌های اکسل، رمزگذاری ویدئو و از حالت فشرده‌سازی فایل‌های بزرگ را کاهش می‌دهد.

مشخصات ایسوس Vivobook 14 2024:

این لپ تاپ به ۱۶ گیگابایت حافظه رم دو کاناله، قابل ارتقا تا ۴۰ گیگابایت و یک ترابایت PCIe 4.0 NVMe SSD مجهز شده است که زمان بوت سریع و اجرا نرم افزار را رقم خواهد زد. برای خنک کردن، از سیستم خنک کننده تیغه یخی ایسوس با لوله حرارتی دوگانه، خروجی دوگانه و تنظیم فن سه سرعته استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ تحت آزمایش‌های دقیق کیفیت MIL-STD 810H قرار می‌گیرد و دوام آن را در شرایط مختلف تضمین می‌کند.

گزینه‌های اتصال سخاوتمندانه هستند، از جمله یک پورت USB-C 3.2 Gen 1، دو پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک پورت USB-A 2.0، یک پورت HDMI، و یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا، که طیف وسیعی از لوازم جانبی و خارجی را در خود جای می‌دهد. این دستگاه همچنین با ویژگی‌هایی مانند صفحه‌کلید ارگونومیک، پد لمسی بزرگ که از حرکات چند لمسی پشتیبانی می‌کند و پوشش ضد باکتری یون نقره روی سطوح کلیدی، بر راحتی و ایمنی کاربر تأکید دارد.

علاوه بر این، ایسوس شامل کاهش نویز میکروفون دوگانه با هوش مصنوعی برای تماس‌های صوتی واضح‌تر در محیط‌های پر سر و صدا، و پوشش فیزیکی دوربین برای حفظ حریم خصوصی کاربر است. اگرچه ظرفیت باتری مشخص نشده است، مدل قبلی دارای یک باتری ۷۵ وات ساعتی بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا