اخبار تکنولوژی

لپ تاپ Stealth 14 Air ام اس آی عرضه شد

MSI لپ‌ تاپ Stealth 14 Air را در بازار چین عرضه کرده، یک لپ‌تاپ گیمینگ شیک که برای گیمرها و حرفه‌ای‌هایی طراحی شده که به دنبال عملکرد بالا در طراحی فشرده و شیک هستند.

این لپ تاپ در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود که از ۵۹۹۹ یوان (۸۴۴ دلار) شروع شده و مدل سطح بالا دارای پردازنده اینتل Core i7-13620H و کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 با قیمت ۶۶۹۹ یوان (۹۴۲ دلار) است. طراحی لپ تاپ از زیبایی شناسی مکانیکی سایبری الهام گرفته شده و مواد نیمه شفافی را در خود جای داده که نگاهی اجمالی به سخت افزار درون خود می‌دهد و با موضوع آینده سایبرپانک همسو می‌شود. پروفیل باریک ۱۸.۶ میلیمتری و وزن آن ۱.۶ کیلوگرم است.

Stealth 14 Air دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD+ با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است که تصاویری واضح و روان را برای بازی و چندرسانه‌ای تضمین می‌کند. این صفحه نمایش همچنین دارای پوشش رنگی ۱۰۰درصد sRGB است که به متخصصان خلاقی که نیاز به نمایش رنگ دقیق برای کار خود دارند، می‌بالد.

با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 و ۵۱۲ گیگابایت PCIe Gen4x4 NVMe اس اس دی، این لپ‌تاپ برای زمان‌های بوت سریع، بارگیری سریع برنامه‌ها و فضای ذخیره‌سازی کافی برای بازی‌ها و نرم‌افزارها طراحی شده است. برای اتصال و گسترش، این لپ‌تاپ شامل Wi-Fi 6E، یک پورت اترنت RJ45، رابط‌های HDMI 2.1 و USB-Type C شده که نیازهای مختلف بازی و چندرسانه‌ای را برآورده می‌کند.

لپ تاپ Stealth 14 Air از راه رسید

همچنین دارای سیستم خنک کننده Frosty MSI برای مدیریت کارآمد گرما تحت بار است و صفحه کلید بازی Mystic RGB با کلیدهای نیمه شفاف تجربه بازی را با بازخورد لمسی و زیبایی بصری بهبود می‌بخشد. لپ تاپ Stealth 14 Air علاوه بر مشخصات اصلی خود، تجربه کاربر را با موتور هوشمند MSI AI و ویژگی AI Artist خود که برای بهینه سازی عملکرد و خلاقیت بر اساس سناریوهای استفاده طراحی شده است، افزایش می‌دهد.

Stealth 14 Air اکنون برای پیش‌فروش در چین آماده شده و در سه نسخه موجود است: یکی با پردازنده i5-13420H و گرافیک RTX 4050 با قیمت ۵۹۹۹ یوان (۸۴۴ دلار)، دیگری با پردازنده i7-13620H و گرافیک RTX 4050 با قیمت ۸۸۶ دلا، و مدل سطح بالا مجهز به پردازنده i7-13620H و گرافیک RTX 4060، با قیمت ۶۶۹۹ یوان (۹۴۲ دلار) در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا