اخبار

مایکروسافت تاریخ عرضه سرفیس فون را به تعویق انداخت

سرفیس فون ق
بر اساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است کمپانی مایکروسافت سه پروژه برای ساخت دستگاه‌های سرفیس بهنام‌های لیبرا (Surface Go) کارمل (Surface Pro 6) و اندرومدا را در دست داشته است. اولین دستگاه که تبلتی ۴۰۰ دلاری بوده و برای رقابت با آیپد اپل ساخته شده بود، در طی هفته گذشته رونمایی شد. اندرومدا که نام این تبلت است در واقع دستگاهی تاشو است که با نام رسمی‌ای که مدت‌ها منتظرش بودیم یعنی سرفیس فون خوانده می‌شود. تصاویر منتشر شده از برخی از فروشندگان این دستگاه همه را هیجان‌زده کرده است. بااین‌حال انتظار می‌رفت که اندرومدا قبل از پایان سال جاری به بازار عرضه شود اما اخبار منتشر شده حاکی از تعویق عرضه این دستگاه یعنی سرفیس فون است.

مطالب مرتبط

مشکل عجیب باتری در سرفیس بوک ۲
سرفیس پرو ۴ محبوب‌ترین تبلت ویندوزی جهان
مایکروسافت سرفیس گو معرفی شد
البته خبر خوب این است که پروژه سرفیس فون مختوم نشده است. بااین‌حال، گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف اظهار داشته‌اند که مایکروسافت سخت‌افزار و نرم‌افزار این دستگاه تاشو را بازسازی کرده است زیرا نسخه رونمایی شده توانایی عرضه به بازار را نداشته است. این امر شباهت بسیاری به تکرار ماجرای سرفیس مینی دارد که تنها چند روز قبل از تاریخ انتشار در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط مایکروسافت کنسل شد. دلیل اصلی این امر هم تخمین‌های مایکروسافت درباره عدم موفقیت احتمالی فروش این تبلت در بازار تبلت‌های آن زمان بود.
بااین‌حال بر اساس اطلاعات ارائه شده از عوامل داخلی مایکروسافت، نزدیک‌ترین تاریخ ممکن برای عرضه اندرومدای جدید اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی خواهد بود زیرا نه‌تنها ظاهر این دستگاه باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد بلکه تمامی اجزا داخلی آن نیز نیاز به بازبینی و تائید مجدد دارند. به‌این‌ترتیب نه‌تنها تصاویر قبلی از این تبلت ویژه اعتبار خود را از دست داده‌اند بلکه احتمال تعویض مشخصات داخلی آن نیز وجود دارد. همچنین متاسفانه هیچ زمانی برای عرضه این تلفن همراه هوشمند به‌صورت رسمی از سوی مایکروسافت عرضه نشده و به نظر می‌رسد که هواداران این محصول به این زودی‌ها دستگاه محبوب خود را به دست نخواهند گرفت.

مطالعه بیشتر

با پتنت تلفن هوشمند تاشونده ال جی آشنا شوید
تصویر پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت ۹ فاش شد
اطلاعاتی در خصوص آیپد پرو ۱۱ اینچی و سایز نمایشگر نسخه‌های جدید اپل واچ منتشر شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا