اخبار

مایکروسافت عرضه Halo 5: Guardians روی پی سی را تکذیب کرد

با توجه به نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2016، یکبار دیگر بازار شایعات داغ شده است و چند روز پیش، شایعه ای مبنی بر عرضه بازی انحصاری Halo 5: Guardians روی پلتفرم پی سی و ویندزو ۱۰ شنیده شد، حالا کمپانی مایکروسافت وارد عمل شده و پیش از برگزاری کنفرانس خود، شایعه مورد اشاره را تکذیب نموده است.
کمپانی مایکروسافت در بیانیه ای به وب سایت PC Games گفته است که هیچ برنامه ای برای پورت Halo 5: Guardians روی پی سی وجود ندارد و دارندگان این پلتفرم باید صرفا به تجربه بازی Halo Wars 2 و ابزار مدسازی Halo 5: Forge بسنده کنند.
با توجه به سابقه ای که مایکروسافت طی یک سال اخیر از خود به جای گذاشته، بسیاری بعد از عرضه Halo 5: Guardians روی کنسول ایکس باکس وان، امیدوار بودند که این بازی روی پی سی و ویندوز ۱۰ هم عرضه شود. در همان زمان، فرانک اوکانر، کارگردان فرنچایز Halo هم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفته بود «احتمال زیادی وجود دارد که Halo 5 روی پی سی هم ظاهر گردد.”
کنفرانس کمپانی مایکروسافت طی نمایشگاه E3 امسال قرار است در روز دوشنبه و ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران برگزار شود. گذشته از معرفی دو کنسول جدید که انتظار می رود یکی از آنها نسخه استیم و دیگر نسخه ارتقایافته کنسول ایکس باکس وان فعلی باشد، تصور بر این است که مایکروسافت از ست تاپ باکس جدیدی نیز به نام XBOX TV رونمایی خواهد کرد
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا