اخبار

مشخصات اصلی و قیمت هواوی پی ۲۰ اعلام شد

به تازگی مشخصات اصلی و قیمت گوشی هواوی پی ۲۰ فاش شده است. این گوشی فردا در فرانسه رونمایی خواهد شد.
همانطور که در خبرهای قبل نیز دیده بودیم قرار بود هواوی پی ۲۰ با دوربین ۳ گانه ۴۰ مگاپیکسلی در رویداد ۷ فروردین ماه رونمایی شود .در شرایطی که برخی کاربران در رابطه با استفاده از دوربین دوگانه جدید برای نسخه استاندارد پرچمداران این کمپانی چینی سخن می‌گویند، “Winfuture” با انتشار لیست کاملی از مشخصات فنی گوشی هواوی پی ۲۰ ، اطلاعات جالبی از دوربین این تلفن هوشمند و ویژگی‌های سخت افزاری آن را فاش کرده است.
دوربینی که روی میت ۱۰ قرار گرفته، یک دوربنی ۲۰+۱۲ مگاپیکسلی دوگانه است که در سری معمولی هواوی پی ۲۰ نیز مجهز می شود.
همچنین تصویربرداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۷۲۰ نیز هنچنان روی این گوشی موجود است. بریدگی بالای صفحه نیز میزبان دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است. این دوربین با استفاده از واحد پردازش عصبی تراشه کایرین ۹۷۰، از ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی “Light Fusion” به منظور درخشان‌تر کردن تصاویر استفاده می‌کند.
باید بگوییم که بریدگی بالای صفحه نمایش به گوشی اجازه می دهد تا نسبت اندازه ۱۸٫۷:۹ را درون بدنه داشته باشد. همچنین تراشه قدرتمند این گوشی در کنار ۴ گیگابایت رم (۲ گیگابایت کمتر از نسخه پرو) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS به دست کاربران خواهد رسید. قیمت مورد انتظار برای پی ۲۰، ۶۸۰ یورو اعلام شده که این میزان در مقایسه با قیمت ۹۰۰ یورویی مدل پرو بسیار کمتر است.
هواوی پی ۲۰، ۷٫۶۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۵ گرم وزن داشته و یک باتری ۳ هزار و ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه با “SuperCharge” (شارژ سریع ۲۲٫۵ وات)، نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و عدم وجود گواهی IP67 به منظور مقاومت در برابر آب اشاره کرد.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا