اخبار تکنولوژی

مشخصات دوربین گوشی Galaxy S24 Ultra سامسونگ فاش شد

پرچمداران بعدی سامسونگ قرار است سال آینده در ژانویه معرفی شوند و ما در حال حاضر شاهد فاش شدن انبوهی از جزئیات سخت افزاری آنها هستیم. طبق معمول، گوشی Galaxy S24 Ultra، در کانون توجه قرار گرفته است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با یک سیستم دوربین مخفی‌تر، احتمالاً دارای سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید معرفی شود. بخش دوربین زوم نیز باید تغییراتی را مشاهده کند، به طوری که یک افشاگر اکنون لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی را بر روی دستگاه پیش بینی کرد.

افشاگرItnyang (@hyacokr_itnyang)، که حسابش دیگر در Twitter/X یافت نمی‌شود، ادعا کرد که Galaxy S24 Ultra به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر مجهز است. این منبع گفت که سامسونگ در ابتدا قصد داشت از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر استفاده کند، اما به دلیل نگرانی در مورد کیفیت تصویر، این برنامه‌ها را رها کرد.

در یک افشای جداگانه، Ice Universe اطلاعاتی ادعا کرد که Galaxy S24 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود. گفته شد سنسور ۱/۲.۵۲ اینچ است که بزرگ‌تر از سنسور ۱/۳.۵۲ اینچی استفاده شده در دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra خواهد بود.

گوشی Galaxy S24 Ultra با زوم بهتر

همان افشاگر همچنین فاش کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX بهره می‌برد که نسخه بهینه‌تر از ISOCELL HP2 مورد استفاده در گلکسی اس ۲۳ اولترا است. بر اساس گزارش‌ها، فرمت نوری آن ۰.۷۶۹۲ اینچ و اندازه پیکسل فردی آن ۰.۷ میکرومتر است.

ممکن بوده در گلکسی اس ۲۴ اولترا یک سیستم دوربین کاملاً مخفی‌تر را ببینیم. گفته شده، این گوشی بهبودهای سخت افزاری دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. برای اولین بار، انتظار داریم که دارای یک فریم تیتانیومی، یک پنل OLED روشن‌تر و یک پردازنده سریع‌تر باشد که می‌تواند Exynos 2400 یا Snapdragon 8 Gen 3 باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره داشت. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران سری اس خود را معرفی کرده که دارای طراحی و سخت افزار بهتر نسبت به نسل قبل هستند. پیش بینی شده نسل بعدی نیز ویژگی‌های بهتری نسبت به نسل فعلی پیدا کنند.

در نسل بعدی شاهد سه مدل خواهیم بود که باید به مدل اولترا، پلاس و استاندارد پرداخت. مدل اولترا همیشه بهترین مدل است و سامسونگ همیشه برترین‌ها را روی این مدل تعبیه می‌کند. به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا