اخبار تکنولوژی

مشخصات نمایشگر پیکسل فولد ۲ گوگل لو رفت

در حال حاضر شایعه شده که گوگل بر روی دستگاه تاشو بعدی خود یعنی پیکسل فولد ۲ کار می‌کند و طبق گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود این دستگاه در ماه اکتبر سال جاری همراه با سری Pixel 9 معرفی شود.

پیشتر جزئیات کمی در مورد تلفن هوشمند Pixel Fold 2 به صورت آنلاین منتشر شده بود، در حالی که رندرهای ۵K و ویدیوی ۳۶۰ درجه دستگاه نیز به اشتراک گذاشته شده بود که نگاه دقیق‌تری به جنبه‌های طراحی دستگاه تاشو دارد.

امروز یک به‌روزرسانی جدید در مورد Pixel Fold 2 به اشتراک گذاشته شده است، همانطور که به نقل از خبرساز @DSCCRoss در پلتفرم X، اطلاعات قبلی در مورد سایز نمایشگر دستگاه آینده درست نبوده و طبق گفته‌های سازنده Pixel Fold 2 به نمایشگر تاشو  داخلی ۸.۰۲ اینچی و بیرونی ۶.۲۹ اینچی مجهز است.

او همچنین اشاره کرد که تولید پنل Pixel Fold 2 در ماه آوریل آغاز خواهد شد. جدا از این، گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که دستگاه تاشو ممکن است از چیپست Tensor G4 استفاده کند که می‌تواند با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه شود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ همراه شود در حالی که این شرکت ممکن است به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ۷ ساله را برای دستگاه تاشو ارائه کند.

از آنجایی که زمان زیادی تا عرضه این دستگاه باقی مانده، انتظار می‌رود بروزرسانی بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند Pixel Fold 2 ارائه شود.

پیکسل فولد ۲ یک پرچمدار تاشو جذاب است

در دیگر خبرها یافته‌های اخیر از آخرین نسخه بتای اندروید ۱۴ QPR3 نشان می‌دهد که گوگل در حال آماده شدن برای توسعه نسل بعدی تبلت پیکسل ۲ است. کشف دو نام رمز جدید، “Clementine” و “Kiyomi”، در کنار نام‌گذاری‌های موجود در بخش داخلی گوگل.

روند توسعه، نشان دهنده ادامه سری تبلت پیکسل است. پیش از این، پروژه Pixel Tablet با کدهایی مانند “Tangor” و “Tangorpro” همراه بود که دومی در نهایت به تبلت پیکسل منتشر شده در سال گذشته تبدیل شد. وجود کدهای اضافی مانند “Citron” به احتمال تکرار تبلت‌های دیگر در حال توسعه اشاره دارد. علاوه بر این، ارجاعات داخلی به دو نسخه از داک همراه تبلت به نام‌های «Korlan» و «Yuzu» نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد لوازم جانبی متعددی را برای مجموعه تبلت پیکسل ارائه کند که احتمالاً شامل یک داک فقط شارژ می‌شود.

در حالی که مشخصات Pixel Tablet 2 جدید نامشخص است، گمانه زنی‌ها به دستگاهی پیشرفته با ویژگی‌های بالقوه مانند صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی بالا، پشتیبانی از قلم پیکسل و صفحه کلید و سازگاری با انواع لوازم جانبی فراتر از یک صفحه ساده اشاره دارد. بارانداز این پیش‌بینی‌ها با خواسته‌های کاربران، از جمله آن‌هایی که خارج از اکوسیستم اپل هستند، که به دنبال یک تجربه تبلت پریمیومی برای کارهایی مانند معماری هستند، مطابقت دارد.

رونمایی از “Clementine” و “Kiyomi” در Android 14 QPR3 Beta 1، پیش بینی آینده تبلت‌های گوگل را ایجاد می‌کند. در حالی که هنوز جزئیات مشخصی در دسترس نیست، اسم رمز مرکباتی نشان می‌دهد که Pixel Tablet 2 می‌تواند در نزدیکی باشد. با این حال، مهم است که با احتیاط به این پیش‌بینی‌ها نزدیک شوید، زیرا برنامه‌های Google ممکن است در طول زمان تغییر یابند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا