اخبار

نگاهی اجمالی به مشخصات هواوی آنر ۷A

مشخصات هواوی آنر ۷A

کمپانی هواوی به‌تازگی از تلفن همراه هوشمند آنر ۷A رونمایی کرد. این تلفن همراه هوشمند که با سخت‌افزار نه‌چندان قوی خود در رده تلفن‌های همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه دسته‌بندی می‌شود با قیمت ۱۳۰ دلار برای نسخه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازار چین عرضه شده است و همچنین نسخه دیگر آن‌که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده است با قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار به بازارهای دنیا عرضه شده است. این تلفن همراه هوشمند از امروز در سایت‌های فروش آنلاین مرتبط با این کمپانی عرضه خواهد شد.
از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند بهره‌مندی از صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ x ۱۴۴۰px است که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز ۱۸:۹ است. با این حال باید به یاد داشت که پردازنده اسنپ دراگون ۴۳۰ این تلفن همراه هوشمند از هیچ پردازنده گرافیکی ویژه‌ای بهره نبرد است. با این حال حسگر اثر انگشت هنوز در بدنه پشتی این دستگاه حفظ شده است.
دوربین دوقلوی موجود در بدنه پشتی آنر ۷A با حس‌گر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر کمکی ۲ مگاپیکسلی عرضه شده است. دوربین اصلی این تلفن همراه هوشمند می‌تواند ویدیوهایی باکیفیت ۱۰۸۰p را به ثبت برساند. همچنین در بدنه جلویی این تلفن همراه هوشمند نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی مخصوص سلفی دیده می‌شود که البته از فلش ال ای دی انحصاری نیز بهره‌مند شده است. همچنین از این دوربین می‌توان برای کاربری‌هایی نظیر باز کردن قفل با چهره نیز استفاده کرد.
از دیگر نقاط قوت این تلفن همراه هوشمند بهره‌مند از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان است که البته درگاه کارت حافظه میکرو اس دی از درگاه این دو سیم‌کارت جدا است و به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند علاوه بر استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان از کارت حافظه میکرو اس دی نیز بهره‌مند شوند. این تلفن همراه هوشمند از جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز برخوردار شده است و رادیو FM نیز بر روی آن موجود است.
لازم به ذکر است که هواوی آنر ۷A از بدنه فلزی ساخته شده است و در رنگ‌های مشکی، طلایی پلاتینی و آبی در دسترس است. باتری در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند نیز ۳۰۰۰ آمپر ساعتی بوده ولی از فناوری شارژ سریع بهره نمی‌برد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا