اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی موتورولا اج ۵۰ فیوژن لو رفت

موتورولا تصمیم دارد بزودی گوشی میان رده جدیدی را موسوم به اج ۵۰ فیوژن معرفی کند و به تازگی اولین مشخصات کلیدی آن لو رفته است و انتظار رفته بزودی معرفی شود.

موتورولا اخیرا تایید کرده که رویداد بعدی  آن در تاریخ ۳ آوریل برگزار می‌شود. در حالی که انتظار می‌رود این برند یک گوشی از سری Edge را معرفی کند، هنوز مشخص نیست که آیا این برند Edge 50، Edge 50 یا Edge 50 Fusion را در تاریخ مذکور معرفی خواهد کرد. ایوان بلاس، یک افشاگر معروف، اخیراً در پست X وجود چنین مدلی را فاش کرد.

به گفته بلاس، Edge 50 Fusion که با اسم رمز “Cusco” شناخته می‌شود، دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی P-OLED خواهد بود. با این حال، افشا اطلاعاتی در مورد وضوح صفحه نمایش یا نرخ نوسازی ندارد. در بخش سخت افزاری، مدل فیوژن دارای چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱ خواهد بود. این نشان می‌دهد که این یک گوشی میان رده با قیمت ۳۰۰ دلار خواهد بود. این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۸ واتی دارد.

در جلو، موتورولا اج ۵۰ فیوژن دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم دوربین عقب دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار داریم این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر My UX عرضه شود. از نظر دوام، Edge 50 Fusion دارای محافظ پنل Gorilla Glass 5 در جلو خواهد بود. علاوه بر این، شاسی دارای استاندارد IP68 خواهد بود. این دستگاه در رنگ‌های رنگی مانند صورتی طاووسی، آبی تصنیف و Tidal در دسترس خواهد بود.

در اخبار مرتبط، موتورولا همچنین در حال کار بر روی Edge 50 Pro است که انتظار می‌رود با نام Moto X50 Ultra در چین و نام Edge 2024 در ایالات متحده عرضه شود. در حالی که سایر گوشی‌های هوشمند پیشتر گوشی‌ پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را عرضه کرده‌اند، Edge 50 Pro اولین گوشی موتورولا خواهد بود که از چیپ‌ست مذکور بهره می‌برد.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن در نزدیکی

در دیگر خبرها پیشتر موتورولا به طور رسمی گوشی های هوشمند Moto G 5G (2024) و Moto G Power 5G (2024) را در بازار ایالات متحده عرضه کرد. Moto G 5G با رنگ سبز Sage وارد بازار می‌شود. قیمت آن ۱۹۹.۹ دلار در ایالات متحده بوده و از ۲۱ مارس برای خرید در دسترس خواهد بود. در حالی که Moto G Power 5G در رنگ‌های آبی نیمه شب و یاسی کم رنگ وارد بازار خواهد شد. قیمت آن در ایالات متحده ۲۹۹.۹۹ دلار است و از ۲۲ مارس برای خرید در دسترس خواهد بود.

موتو جی ۲۰۲۴ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی بوده که وضوح FHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 4 Gen 1 بوده و مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno است. ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۴ همراه شد. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مارکو در قسمت عقب و در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شد. این دستگاه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، پشتیبانی از Dolby Atmos، حسگر اثر انگشت جانبی، وای‌فای، بلوتوث، اتصال ۵G و غیره اشاره کرد.

در سوی دیگر موتو جی پاور ۲۰۲۴ صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 7020 قدرت گرفته که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شد. در سوی دیگر باید به سیستم عامل اندروید ۱۴ هم اشاره کرد. این دستگاه به سیستم دوربین دوگانه عقب تجهیز شده که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید می‌شود، در حالی که دوربین سلفی یک حسگر ۱۶ مگاپیکسل است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی کرده که شامل شارژ سریع ۳۰ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی می‌شود. سایر ویژگی‌ها عبارتند از: پورت USB Type-C، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، حسگر اثر انگشت جانبی، WiFi، بلوتوث ۵.۱ و غیره خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا