اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی شیائومی میکس فلیپ لو رفت

مدت‌ها شایعه شده بود که شیائومی در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند فلیپ خود است. دستگاه مورد بحث ممکن است گوشی شیائومی میکس فلیپ نامیده شود و اکنون، یک گزارش جدید، مشخصات و ویژگی‌های خاصی را در مورد این مدل فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات افشاگر معروف Digital Chat Station، تلفن فلیپ آینده غول فناوری چینی ممکن است مشخصات و ویژگی‌های درجه یک پرچمدار را ارائه دهد. او در پست Weibo ادعا کرد که Mix Flip به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهد شد که یک پردازنده سطح بالا است. علاوه بر این، حتی ممکن بوده با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای نیز همراه باشد. این یک ویژگی است که اغلب در گوشی‌های درجه یک یافت می‌شود و این نیز با یکی از گزارش‌های قبلی ما مطابقت دارد.

این شرکت هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد دستگاه تاشوی فلیپ آینده فاش نکرده است. اگرچه، شایعات قبلی به جای Snapdragon 8 Gen 3 جدیدتر به Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرده بودند. Digital Chat Station اضافه کرد که طراحی جلو و عقب به همراه مشخصات دوربین یکی از جنبه‌های برجسته این گوشی جدید است. اما متأسفانه، جزئیات دقیق دیگری در مورد این موارد به اشتراک گذاشته نشد.

گوشی شیائومی میکس فلیپ در راه است

هنوز مشخص نیست که Mix Flip به طور رسمی چه زمانی عرضه خواهد شد. با این حال، Xiaomi Mix Flip در کنار Xiaomi 14 Ultra معرفی شد. شایعه شده است که تا پایان ماه آینده در چین رونمایی خواهد شد. بنابراین Mix Flip ممکن است در ماه فوریه نیز عرضه شود. این تمام جزئیاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

انتظار داریم در بحث طراحی شباهتی به گوشی تاشو فولد داشته باشد و ماژول دوربینی به مانند آن پیدا کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا