اخبار

مشخصه خارق العاده HUAWEI Mate 10 که بدون آن نمی توانید زندگی کنید!

این روزها گوشی های هوشمند به بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره ما بدل شده اند. ما از آنها برای ارتباط، عکس گرفتن، فیلم دیدن یا گوش کردن به موسیقی بهره می گیریم. اما با تنوع بالای گوشی های هوشمند موجود در بازار که تقریباً مشخصات مشابهی دارند، در گوشی های HUAWEI Mate 10 ویژگی وجود دارد که نمی توانید بدون آن زندگی کنید!
طول عمر باتری یکی از اصلی تری نکاتی است که همه ما در هنگام خرید تلفن همراه به آن توجه می کنیم. هیچ کدام از ما نمی خواهیم درست در زمانی که بسیار به گوشی خود نیاز داریم، باتری گوشی تمام شود و هیچ چیز از این عصبانی کننده تر نیست که در وسط یک روز شلوغ که کارهای زیادی باید انجام دهید باتری گوشی شما تمام شود.
با HUAWEI Mate 10 می توانید از یک دوام باتری خارق العاده بهره مند باشید! Mate 10 می تواند نه تنها شما در تمام ساعات یک روز شلوغ برای تماس های تلفنی، مرور صفحات اجتماعی، مرور اینترنت، گوش کردن به موسیقی، دیدن فیلم و . . . همراهی کند بلکه همچنان برای روز بعد هم می تواند از باقیمانده شارژ باتری شما را بهره مند کند. تنها با شارژ ۳۰ دقیقه، HUAWEI Mate 10 می تواند برای یک و یا حتی دو روز برای شما ظرفیت باتری لازم برای لذت بردن از ۲۲ ساعت ویدیو و مرور وب، ۲۵ ساعت تماس ۳G و ۸۰ ساعت گوش کردن به موسیقی را فراهم کند. اما چه رازی پشت این باتری باورنکردنی وجود دارد؟ در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.
 
مشخصه خارق العاده HUAWEI Mate 10 که بدون آن نمی توانید زندگی کنید!

 باتری هوشمند

HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro از باتری با ظرفیت چشمگیر ۴۰۰۰mAh بهره می برند و این ظرفیت باتری در میان سایر پرچم داران بازار از دیگر برندها کاملاً بی رقیب است. با وجود سیستم مدیریت انرژی که از هوش مصنوعی یا AI بهره می برد، این گوشی استفاده عادی در دو روز را با یک بار شارژ کامل باتری برای شما تضمین می کند. به علاوه Mate 10 از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هم پشتیبانی می کند که در این حالت تنها با ۱۰ دقیقه شارژ گوشی می توانید تمام روز از آن بهره گیری کنید.
سیستم مدیریت انرژی این گوشی با هوش مصنوعی خود قادر است در هنگام اجرای نرم افزارهای سنگین مانند بازی هایی که به توان زیاد پردازشی نیاز دارند، بسته به دمای گوشی منابع پردازشی مورد نیاز، منابع لازم به نرم افزار در لحظه بررسی و تخصیص یابد که با این روش این سیستم در یک لحظه می تواند گوشی را از لحاظ کارایی و هم از لحاظ امنیت و از همه مهم تر مصرف انرژی در بهترین حالت کاری خود قرار دهد.
مشخصه خارق العاده HUAWEI Mate 10 که بدون آن نمی توانید زندگی کنید!

شارژ سریع HUAWEI

سیستم شارژ سریع هوآوی یا HUAWEI SuperCharge برای شارژ سریع که برای همه ما اهمیت زیادی دارد طراحی شده است. این سیستم از سیستم جریان پایین ۵V/4.5A استفاده می کند و می تواند تنها با ۳۰ دقیقه شارژ، انرژی لازم برای یک روز کامل را تامین کند. علاوه بر سرعت شارژ، در این سیستم به ایمنی هم توجه زیادی شده و یک از سیستم امنیتی ۵ لایه برای کنترل ولتاژ، جریان و دما برای آن در نظر گرفته شده که سیستم شارژ سریع هوآوی در Mate 10، علاوه بر سریع بودن، کاملاً هم امن باشد.
با وجود این سیستم شارژ سریع امن، HUAWEI Mate 10 برای اولین بار در دنیا حائز دریافت گواهینامه شارژ امن از شرکت صاحب نام TUV آلمان شده است.
 

مشخصه خارق العاده HUAWEI Mate 10 که بدون آن نمی توانید زندگی کنید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا