اخبار

عدم امکان تغییر نسخه iOS 11.4.1 و ناراحتی کاربران

به دنبال عرضه به‌روزرسانی جدید نسخه iOS 11.4.1 در روز دوشنبه نهم جولای، اپل در دسترس بودن iOS نسخه ۱۱.۴ که پیش‌ازاین برای کاربران مهیا بوده است را لغو کرده است. دارندگان آیفون، آی پد و آیپاد تاچ که سیستم عامل iOS خود را از نسخه ۱۱.۴ به نسخه iOS 11.4.1  به‌روز کرده‌اند ازاین‌پس قادر نخواهند بود تا سیستم خود را به نسخه قدیمی‌تر داونگرید بکنند.
مطالب مرتبط
کدام دستگاه‌ها iOS 12 را دریافت خواهند کرد؟
کاربران مدعی شده‌اند iOS 11.4 باعث افزایش مصرف باتری می‌شود
نسخه جدید واتساپ با افزودن شدن قابلیتی نظیر کانال برای iOS منتشر شد
البته انجام این امر توسط اپل اقدام جدیدی نیست و این غول فناوری پیش‌ازاین نیز چنین اقدامی را تکرار کرده بود. یکی از اهداف اصلی اپل برای عدم پشتیبانی از نسخه قدیمی Ios نسبت به نسخه جدیدتر آن تشویق کاربران به به‌روز نگه‌داشتن سیستم‌عامل‌هایشان بوده است.

iOS 11.4.1

همچنین لازم به ذکر است که iOS 11.4.1 هم‌اکنون تنها نسخه از iOS 11 است که می‌تواند بر روی دستگاه‌های iOS نصب شود و کاربران به‌صورت آزادانه قادر به دانلود و نصب آن خواهند بود اما توسعه‌دهندگان و تسترهای نسخه بتای عمومی تنها قادر به دانلود iOS 12 هستند که هم‌اکنون به‌عنوان آخرین و به‌روزترین نسخه از سیستم عامل اپل در مرحله تست بتا قرار داشته و اگر همه‌چیز به‌درستی و بر اساس برنامه‌های اپل پیش برود در پاییز سال میلادی جاری برای کاربران دستگاه‌های این برند عرضه خواهد شد و ویژگی‌های منحصر به فرد و متنوع آن بسیاری از کاربران را از یکنواختی استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر در خواهد آورد. با این حال باید منتظر ماند و دید که این ویژگی‌ها چه خواهد بود.
بااین‌وجود بسیاری از کاربران ازجمله کاربران اپل در کشور ما با مشکلاتی مواجه هستند و نمی‌توانند به‌خوبی از بسته‌های به‌روزرسانی و حتی داونگرید به iOS 11.4.1 بهره‌مند باشند و همین موضوع نیز موجب ایجاد موجی از نارضایتی شده است. البته سابقه اپل نشان داده است که این مشکلات همیشه به‌سرعت فراموش می‌شوند و هواداران این برند بیش ازآنچه بتوان تصورش را کرد به آن وابسته هستند.


مطالعه بیشتر

بررسی تخصصی اچ تی سی U12 پلاس
ال جی ساعت‌های هوشمند جدید خود را در طول یک ماه آینده معرفی می‌کند
تصویر پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت ۹ فاش شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا