ریپورتاژ آگهی

معرفی اینستاگرام اپدیت آبان ۹۷ و نرم افزار های مرتبط

سیاستی که معمولا شرکت های برنامه نویسی و تولید کننده اپلیکیشن ها به کار می گیرند این است که، هر چند وقت یک بار با انتشار نسخه ای جدید از برنامه هایشان همه را شگفت زده می کنند و دوباره نام خود را بر سر زبان ها می اندازند. وقتی شما به دنبال دانلود آپدیت اینستاگرام هستید این نیز به همین معناست که شما در مورد این موضوع اطلاع کامل دارید و می خواهید با آپدیت برنامه اینستاگرام خود امکانات آن را بیشتر کنید.
برخی از این امکانات واقعا شگفت انگیز هستند و با دریافت نسخه های جدید نظر شما را در مورد آن اپلیکیشن تغییر می دهند.
 
معرفی اینستاگرام اپدیت ابان 97 و نرم افزار های مرتبط
 
اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی فعال متخصص آپدیت های جنجالی می باشد. فقط کافی است عضو این شبکه اجتماعی پر سر و صدا شوید و مدتی در آن فعالیت کنید. وقتی به خوبی همه گزینه های آن را فرا گرفتید و استفاده از اینستاگرام برایتان آسان تر شد، این شرکت آپدیت جدیدی از این برنامه ارائه خواهد کرد که با دریافت آن متوجه می شوید قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است که دوباره باید آن را نیز فرا بگیرید. این ویژگی جنجالی باعث شده است همیشه اینستاگرام تازگی خود را حفظ کند.
به غیر از بحث دریافت آخرین نسخه از اپلیکیشن های پر کاربرد باید به نکته دیگری نیز توجه داشته باشید. اپلیکیشن های معروف دارای رقبایی هستند که برای خراب کردنشان همه کاری می کنند. پس بهترین راه این است که این نرم افزار ها را از بهترین جای ممکن دریافت کنیم. تنها با دانلود نسخه کامل تلگرام طلایی است که می توانید با خیالی آسوده از این پیام رسان کاملا ایرانی وابسته به تلگرام استفاده کنید.
در شرایطی که هر شرکت برنامه نویسی قصد تولید یک پیام رسان انحصاری را دارد، عقل حکم می کند از پیام رسان هایی استفاده کنیم که امتحان خود را پس داده اند.
تلگرام طلایی را می توانید با خیالی آسوده از بهترین مارکت های ایرانی اندروید دریافت نموده و بر روی تلفن همراه خودتان نصب کنید. توجه داشته باشید که تلگرام طلایی نیز از سرورهای تلگرام رسمی استفاده می کند و همین امر می تواند بستر بهتری برای رد و بدل کردن پیام هایتان فراهم آورد.
 
معرفی اینستاگرام اپدیت ابان 97 و نرم افزار های مرتبط
در تلگرام طلایی می توانید زبان محیط برنامه را به زبان فارسی تغییر دهید و اگر در زبان انگلیسی ضعیف هستید از این قابلیت استفاده نموده و کارهای خود را در این پیام رسان به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهید.
از مشکلات بزرگی که اینستاگرام در اوایل کارش با آن دست و پنجه نرم می کرد نبود یک سیستم هوشمند برای برقراری ارتباط در این پیام رسان محبوب بود. اینستاگرام که سیاست های جذابی برای راضی نگه داشتن کاربرانش به کار می برد، راهی برای دانلود دایرکت اینستاگرام فراهم نمود.
در اصل دایرکت، نام پیام رسان رسمی اینستاگرام بود. البته این سیستم پیام رسانی اولین بار در خود نرم افزار اینستاگرام پیاده سازی شد و همین حالا نیز در اپلیکیشن آن حضور دارد اما اینستاگرام برای راحتی کار کاربرانش دایرکت را تحت عنوان اپلیکینشی جدید نیز وارد بازار کرد.
با دریافت دایرکت اینستاگرام به راحتی می توانید با دوستان و آشنایان خود که در اینستاگرام با آن ها در ارتباط هستید به رد و بدل کردن پیام بپردازید. دایرکت از انواع پیام های متنی، صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و در آخرین آپدیت این برنامه نیز شاهد اضافه شدن استیکرها و گیف های جذاب به محیط این پیام رسان بودیم.
همچنین در دایرکت می توانید پیام های زمان دار ارسال کنید که با مشاهده آن این پیام برای طرف مقابلتان حذف شود. ویژگی بسیار جذابی که البته اینستاگرام به وضوح آن را از اسنپ چت کپی کرده است.
 
معرفی اینستاگرام اپدیت ابان 97 و نرم افزار های مرتبط
 
از دیگر پیام رسان های بسیار محبوب که جزء قدیمی ترین ها نیز به شمار می آید می توان به پیام رسان واتساپ اشاره کرد. واتساپ از سری نرم افزار های شرکت فیسبوک می باشد که بدون شک می توان ادعا کرد موفق ترین و پرطرفدارترین آن ها نیز به شما می آید. در اولین ماه های انتشار، واتساپ رقبای سرسختی هم چون وایبر را در پیش خود می دید.
وایبری که در همه جای دنیا و حتی در کشور خودمان فراگیر شده بود و تقریبا هر کسی که از اینترنت و تلفن همراه استفاده می کرد، وایبر را نیز بر روی تلفن همراه خودش نصب کرده بود.
کار برای واتساپ بسیار دشوار بود اما به واسطه پشتیبان سرسخت خودش یعنی فیسبوک خیلی زود توانست در بین مردم جهان جای خود را پیدا کند و در مدتی نسبتا کوتاه از رقبای قدیمی تر از خودش پیشی بگیرد. واتساپ پس از آن با انتشار آپدیت های پر کاربرد و جذاب توانست روند رشد خود را حفظ کند و سرانجام به نقطه امنی رسید که باعث می شد به این راحتی از کورس رقابتی با پیام رسان های جدید عقب نماند.
واتساپ با کپی کردن کاربردهای جذاب دیگر پیام رسان ها همچون اسنپ چت و اینستاگرام توانست مخاطبین بیشتری را نیز به سمت خود بکشاند.
شبکه های اجتماعی در سال های گذشته نقش بسیار زیادی در ایجاد ارتباطات بین المللی داشته اند. جدا از تمامی استفاده های نا به جا از این شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد باهوش و با استعداد توانسته اند راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد از این طریق را کشف کنند.
شاید شما نیز زمانی که برای اولین بار برای خودتان در فیسبوک یک اکانت می ساختید به این موضوع فکر می کردید که می توانید در این فضای مجازی حسابی سرگرم شده و به گذران وقت خود بپردازید. اما با کمی استفاده از فیسبوک متوجه شده اید این شبکه اجتماعی برای کارهای دیگری نیز مناسب است.
کسب و کارهای مجازی اولین بار در این شبکه اجتماعی در کشورمان شروع شدند. جایی که افراد خلاق تر توانستند با کمی خلاقیت خودشان کسب و کارهای بی دردسر و البته پر سودی راه اندازی کنند و برخی از آن ها به قدری پیشرفت کردند که توانستند به صورت بین المللی نیز به تجارت خودشان ادامه دهند.
مهم ترین موضوع در این باره این است که فیسبوک به صورت کاملا رایگان این بستر را برای آن ها فراهم نموده بود تا بتوانند کسب وکار خودشان را به میلیون ها انسان در سراسر دنیا معرفی کنند. فیسبوک محبوب ترین شبکه اجتماعی سال های گذشته است که بدون شک نقش بسیار بزرگی در ایجاد فضای مجازی بهتر در سراسر دنیا دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا