اخبار

معرفی محصولات سامسونگ برای هدیه دادن به مناسبت عید فطر

عید فطر نه تنها جشن پایان ماه مبارک رمضان، بلکه زمانی برای جمع شدن اعضای خانواده و دوستان در کنار یکدیگر و هدیه دادن به کسانی است که جایگاهی خاص در زندگی شما دارند. از میان محصولات متنوع سامسونگ بخشی از بهترین‌ها را به عنوان هدایای مناسب این عید انتخاب و معرفی کرده‌ایم:
 

هدیه‌ای برای تمام اعضای خانواده، لذت ببرید و به اشتراک بگذارید

تلویزیون‌های SUHD سامسونگ بهترین هدیه‌ برای خانواده‌هاست تا همه اعضا در روز عید فطر دور هم جمع شده و فیلم و برنامه‌های مورد علاقه‌شان را با هم تماشا کنند. این تلویزیون‌ها با وضوح زیبا و حجم رنگ صد درصدی، بیینده‌ را با خود به عمق داستان می‌برند. عمق تصویر عالی، کنتراست چشمگیر و تجربه دیداری بی‌نظیر این محصولات به این معنی است که همه اعضای خانواده در هر زاویه‌ای که نشسته باشند تصویر را بصورت کامل خواهند دید. تلویزیون‌های SUHD هدیه‌ای عالی برای همه‌ اعضای خانواده هستند تا با استفاده از یک کنترل از راه دور، همه بتوانند به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موردعلاقه‌شان دسترسی داشته باشند.
 
معرفی محصولات سامسونگ برای هدیه دادن به مناسبت عید فطر
 

هدیه‌ای برای کسی که دوستش دارید تا از غذاهای موردعلاقه‌اش لذت ببرد

یخچال‌های Twin Cooling Plus سامسونگ به شما امکان می‌دهد ساده‌تر از هر زمان دیگری، غذای مورد علاقه هرکدام از اعضای خانواده را به او هدیه بدهید. وجود پنج حالت تبدیلی در این محصول به این معنی است که می‌توانید یخچال خود را به یک فریزر تبدیل کرده و همزمان فضای بیشتری هم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی در اختیار داشته باشید. یخچال‌های Twin Cooling Plus میزان رطوبت را روی ۷۰٪ نگه‌ می‌دارند و این یعنی مواد غذایی شما برای مدت طولانی‌تری تازه می‌ماند.
 
معرفی محصولات سامسونگ برای هدیه دادن به مناسبت عید فطر
 

هدیه‌ای برای عکاسی در سفر

ثبت لحظات خاطره‌انگیز این عید یک ضرورت است. با داشتن سامسونگ گلکسی S8 و S8+ می‌توانید تصاویری زیبا از دوستان و خانواده‌تان ثبت کنید. دوربین اصلی این گوشی با شفافیت بالا، دقت ۱۲ مگاپیسکل و دیافراگم F1.7 امکان گرفتن بهترین‌ عکس‌ها را در نور پایین و بدون تار شدن تصویر فراهم می‌کند و به این ترتیب عکسبرداری در شب تعریف دقیق‌تری پیدا می‌کند. این گوشی با داشتن یک روش نوآورانه در پردازش تصویر به شما کمک می‌کند عکس‌هایی واضح و دقیق را حتی در فضاهای کم نور بگیرید.
 

 

هدیه‌ای برای واقعیت مجازی

عید فطر امسال می‌توانید به شخصی خاص در زندگی‌تان، واقعیت مجازی را به شکلی بی‌مانند هدیه دهید. دستگاه واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ کاربران را از تجربه تصویر در سینما به ماجراجویی‌هایی ‌می‌رساند که تا کنون فقط در رویاهایشان دیده‌اند. طراحی و کنترل از راه دور جدید Gear VR امکان کنترل بهتر و حرکت‌هایی فراتر از گذشته را به کاربر می‌دهد. زاویه دیده ۱۰۱ درجه‌ای این دستگاه که برای راحتی کاربران طراحی شده، تجربه واقعیت مجازی به شکلی برتر را برای همه فراهم می‌کند. کنترل از راه دور Gear VR نیز براحتی در فضای واقعیت مجازی، کاربر را همراهی کرده و با استفاده از آن به شکل یک گیم‌پد کاربر می‌تواند در همه مبارزات خود پیروز شود.
 
معرفی محصولات سامسونگ برای هدیه دادن به مناسبت عید فطر

هدیه‌ای فراتر از زمان برای ارتباط همیشگی

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ بهترین هدیه برای کسانی است که می‌خواهند ارتباطی همیشگی داشته باشند. وقتی همه نوتیفیکیشن‌ها بصورت یکجا روی صفحه این دستگاه نمایش داده می‌شوند، شما می‌توانید براحتی و با استفاده از همین ساعت روی مچ‌تان، بین تماس تلفنی، پیام‌های متنی و اپلیکیشن‌ها جابجا شوید. وقتی برای پیاده‌روی بیرون می‌روید هم با استفاده از اسپیکرهای داخلی این ساعت می‌توانید براحتی تماس تلفنی بگیرید یا مسیرهای حرکت‌تان را بررسی کنید. ساعت Gear S3 با کاربردی ساده برای کسانی طراحی‌ شده که همیشه در حال حرکتند تا با استفاده از آن برای چند روز، دیگر نیازی به گوشی خود نداشته باشند.
 
معرفی محصولات سامسونگ برای هدیه دادن به مناسبت عید فطر
 

هدیه‌ای ویژه برای عاشقان سلفی گرفتن

گوشی گلکسی A سامسونگ آینه شخصیت صاحب خود و هدیه‌ای عالی برای عاشقان سلفی گرفتن است. با استفاده از دکمه شناور دوربین، کاربر تنها با یک بار لمس صفحه این گوشی می‌تواند سلفی با کیفیت بالا بگیرد و حتی برای روشن‌تر شدن تصویر از صفحه گوشی به شکل فلش سلفی استفاده کند. این گوشی عالی و در عین حال ساده با دوربین قدرتمند ۱۶ مگاپیکسلی خود به کاربر امکان می‌دهد داستان زندگی‌اش را با کیفیت‌ بیشتری به تصویر بکشد. فوکوس خودکار سریع و دقیق این گوشی نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا لحظات فراموش نشدنی زندگی خود را برای همیشه ثبت کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا