ریپورتاژ آگهی

معرفی مودم های همراه ۳G/4G دی لینک D-LINK

تصور کنید که بتوانید از هرجایی به اینترنت متصل شوید؛ در کنار ساحل دریا ایمیلتان را چک کنید، در اتاق انتظار ویدئو تماشا کنید، کسب‌وکار خود را از زمین فوتبال نظارت کنید و یا حتی کودکانتان را در مسیر رفتن به پیک‌نیک در عقب ماشینتان سرگرم کنید. همه این‌ها ممکن است و اصلاً نیازی نیست که به دنبال وایفای مجانی و غیر امن بگردید.
۳G/4G نسل‌های مختلفی از تکنولوژی اینترنت همراه هستند که دسترسی شما را از طریق مودم‌های وایرلس، گوشی‌های هوشمند و یا دستگاه‌های دیگر فراهم می‌کنند و کاربردهای رایج کنونی چون استفاده از سرویس‌های تحت وب، تلفن‌های تحت شبکه، بازی‌های آنلاین، ویدئو کنفرانس، رایانش ابری و … را برایتان ممکن کنند.
زمانی که صحبت از خدمات وایرلس و اینترنت همراه می‌شود اصطلاحاتی چون GPRS, EDGE, 3G, 4G, LTE, HSUPA, HSDPA, EVDO را خواهید شنید که همه فرم‌های متفاوتی از ارتباط به‌صورت به یسیم هستند، استانداردهایی که به‌سرعت داده و کیفیت ارتباطات اشاره می‌کنند.
امروزه بیشتر مناطق ایران تحت پوشش خدمات ۳G/4G هستند. ۳G یا نسل سوم، صنعت مخابرات را متحول کرد؛ جدا از افزایش سرعت در ارتباطات، سرویس‌های افزوده‌ای چون تماس ویدئویی، پخش آنلاین ویدئوها و دسترسی به اینترنت بر روی موبایل امکان‌پذیر شد.
اما نسل چهارم یا ۴G موجب بهبود در کیفیت تماس‌ها و سرعت انتقال داده گردید و با سرعتی ۵ برابر ۳G به‌عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنت همراه کنونی شناخته شد.
دی-لینک رنج وسیعی از روترهای ۳G/4G را به‌منظور دستیابی به سرویس‌های داده پیشرفته ارائه نمود که می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود در منزل یا محل کار با توجه به پیکربندی و ویژگی‌های متفاوت آن روتر موردنظر را انتخاب نمایید.
 

DWR-932-D2

اندازه کوچک و باتری قدرتمند که با به‌کارگیری اینترنت ۴G شبکه وایفایی امن و مطمئن را در هر مکانی برایتان فراهم می‌کند. از طریق این مودم روتر می‌توانید اینترنت همراه خود را به‌صورت به یسیم با دوستانتان به اشتراک بگزارید و هم‌زمان بر روی چندین دستگاه به گشت‌وگذار در وب بپردازید. تنها باید سیم‌کارتی که قابلیت دیتای آن فعال شده باشد را وارد روتر کرده و اتصالی پایدار را تجربه کنید. اگر شغل شما به نحوی است که باید همیشه در سفر باشید و از طریق اینترنت کارهای خود را انجام دهید انتخابی ایدئال برای به‌کارگیری در طول سفر و اشتراک اینترنت در طول جلسه است و دسترسی سریع و امنی را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید بدون درآوردن سیم‌کارت، پیام‌های خود را نیز مدیریت کنید و یا به ارسال و دریافت پیام بپردازید.
 
معرفی مودم های همراه 3G / 4G دی لینک D-LINK
این مودم روتر ۴G LTE، سرعتی تا ۱۵۰ Mbps ارائه می‌دهد. اینترنت فوری آن‌هم در دستگاهی با ابعاد کوچک و وزن کم، همراه همیشگی شما خواهد بود. با استفاده از دکمه WPS به‌راحتی می‌توانید با فشار یک دکمه شبکه وایفای امنی را ایجاد کنید. با باتری قابل شارژی که بر روی دستگاه قرار دارد می‌توانید مدت‌زمان بیشتری به اینترنت متصل بمانید. نصب این روتر ۴G نیز به دلیل نداشتن نرم‌افزار گیج‌کننده‌ای بسیار ساده بوده و می‌توانید تنها با Plug & Play آن را راه‌اندازی کنید.
 
 

DWR-953

این روتر ۴G LTE به‌صورت به یسیم دسترسی به اینترنت همراهی فوق‌العاده و اشتراک آن با چندین دستگاه را فراهم می‌کند. با واردکردن سیم‌کارتی که دیتای آن فعال شده باشد می‌توانید هم به‌صورت به یسیم و هم از طریق کابل‌های LAN به شبکه متصل شوید. به‌کارگیری تکنولوژی وایرلس AC می‌تواند سرعتی تا Mbps 750 را برایتان فراهم کند، البته این سرعت بسته به قدرت سیگنال وایرلس در مکان‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. دو بانده بودن و یا عملکرد در دو باند فرکانسی ۲٫۴ GHz و ۵ GHz به‌صورت هم‌زمان موجب کاهش اختلال سایر دستگاه‌ها با روتر می‌شود. همچنین برای امنیت بیشتر فایروالی برای جلوگیری از اتک بر روی آن قرار گرفته است و به‌کارگیری کدگذاری وایرلس WPA/WPA2 شبکه‌ای امن را برایتان ایجاد می‌کند تا بتوانید مانع اتصال کاربران غیرمجاز به شبکه شده و اتصالی پایدار و مطمئن را تجربه کنید.
 

معرفی مودم های همراه 3G/4G دی لینک D-LINK

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا