اخباربرنامه و بازی

معرفی چند برنامه و بازی موبایل که از نظر کاربران عنوان بهترین ها را کسب کردند

موارد زیر به عنوان برترین برنامه و بازی موبایل توسط یک نظر سنجی از کاربران آن ها انتخاب شده اند

کلیپ ها (clips)

اولین برنامه ی این لیست برنامه کلیپ ها (clips) می باشد. این برنامه که در سیستم عامل IOS اجرا شده و برای گوشی های اپل طراحی شده است امکان ضبط ویدئو ، ویرایش و به اشتراک گذاری ویدئو را به شما می دهد. این برنامه به شما این امکانرا می دهد که یک ویدئو یا عکس را ضبط و یا از گالری وارد آن کرده و عملیات مورد نظرتان را روی آن انجام دهید. این برنامه یک ویژگی منحصر به فرد در گزینه ی ویرایش دارد که شما می توانید علاوه بر اضافه کردن موزیک متن و نوشته و نوشته های متحرک و قطعه های فیلم دیگر در قسمت های مختلف آن صدای خود را نیز روی آن ضبط کنید و به راحتی یک گزارش حرفه ای یا یک کلیپ شوخی بامزه و متفاوت تهیه کنید .به غیر از این ها می توانید به تصاویر خود افکت ها و فیلتر های مختلف نیز اضافه کنید. این برنامه همه ی این کارها را با کیفیت خوب برای شما انجام خواهد داد.
برترین برنامه و بازی موبایل


تلویزیون یوتیوب (YouTube TV)

تلویزیون یوتیوب سرویس جدیدی بروی سیستم عامل IOS می باشد که در حال حاضر در شهرستان های ایالات متحده قابل استفاده است و می توان از طریق آن برنامه ی شبکه هایی مانند
ABC، CBS، FOX، NBC، CW آمریکا، ESPN، FX و بیشتر را تماشا کرد و برای استفاده از این برنامه ماه اول به صورت رایگان و پس از آن باید ماهیانه مبلغ ۳۵ دلار را از طریق حساب بانکی پرداخت کرد.

برترین برنامه و بازی موبایل

برو یوتیوب (YouTube Go)

یوتیوب برو برنامه ی جدیدی است که نسخه ی بتای آن در حال حاضر در هند اجرا و مورد استفاده قرار گرفته است و بر روی سیستم عامل های IOS و اندروید قابل اجراست. این برنامه به کاربران خود این امکان را می دهد که داده های اینترنتی را بر روی پهنای باند کم برای مناطقی که سرعت اینترنت پایینی دارند دریافت کنند در این برنامه نوعی اولویت بندی برای اجرای برنامه از نظر اندازه و کیفیت وجود دارد تا شما به راحتی به دانلود و پخش فیلم آنلاین بپردازید. همچنین شما می توانید در این برنامه این فیلم ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و خود این برنامه تنها ۸۰۵ مگابایت حجم داشته و مصرف آن بسیار کم است.
برترین برنامه و بازی موبایل


بازی ترانسفورماتور : Forged to Fight

این بازی آخرین و از سری بازی های ترانسفورماتور و مخصوص گوشی های اندرویدی بوده در این بازی تمامی انتظاراتی که شما از یک بازی ترانسفورماتور را دارید  وجود دارد. در این بازی تمامی شخصیت های جهان ترانسفورماتور جمع آوری شده و به شما امکان رهبری یک تیم از شخصیت ها ، تنظیم سیستم دفاعی برای دفاع از پایگاه و البته مبارزه با سایر ربات ها را می دهد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا