اخبار

معرفی گوشی اوپو R5s با پردازنده‌ اسنپدراگون ۶۱۵

معرفی گوشی اوپو R5s با پردازنده‌ اسنپدراگون 615,معرفی گوشی اوپو R5s,گوشی اوپو R5s,اوپو R5s,اسنپدراگون 615,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از معرفی گوشی اوپو R5s با پردازنده‌ اسنپدراگون ۶۱۵ خبر داده است ، اوپو Oppo در حدود ۱۰ ماه قبل گوشی اوپو R5 را با ضخامت ۴.۸۵ میلی‌متر معرفی کرده است اما نتایج تست‌ها بنچمارک نیز ضعیف بودن نسبی عملکرد آن گوشی را نشان می‌دادند. اوپو برای رفع این مشکلات امروز از اوپو R5s رونمایی کرد. این گوشی نیز ۴.۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما برای بهبود عملکرد،پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی مشخصات فنی به خود می‌بیند.

Oppo-R5S-1

اوپو R5s همانند نسل قبلی خود صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی داشته و از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می‌برد. اما مقدار رم این گوشی از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت افزایش یافته و حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی نسخه‌ی قبلی در نسل جدید دو برابر شده و به ۳۲ گیگابایت رسیده است.

Oppo-R5S-2

اوپو R5s مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین خود گرفت (سلفی) ۵ مگاپیکسلی شده است. باتری این گوشی بدلیل ضخامت کم آن تنها ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و سیستم عامل آن نیز به صورت پیش‌فرض اندروید ۴.۴.۴ کیت کت با رابط کاربری ColorOS 2.0 است. همچنین اوپو مدعی است باتری R5s را تنها در ۳۰ دقیقه می‌توان با استفاده از فناوری شارژ سریع ۷۵ درصد شارژ کرد.
این گوشی در رنگ جدید خاکستری نیز عرضه شده و قیمتی معادل ۲۲۶ دلار خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا