اخبار

معرفی گوشی گلکسی S7 اوایل سال ۲۰۱۶‌میلادی

معرفی گوشی گلکسی S7 اوایل سال ۲۰۱۶‌میلادی,معرفی گوشی گلکسی S7,گلکسی S7,Waterfall,سامسونگ,گلکسی اس 7,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از معرفی گوشی گلکسی S7 اوایل سال ۲۰۱۶‌میلادی خبر داده است ، تنها چند روز مانده تا به معرفی رسمی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس اخباری منتشر شده که نشان از معرفی پیش از موعد galaxy s7 دارد. شاید نسل جدید پرچمدار سامسونگ از قابلیت‌هایی نظیر میکرو SD، باتری قابل تعویض توسط کاربر و ضد آب بودن برخوردار باشد. همچنین باید به ویژگی‌های نوآورانه‌ای نظیر پورت USB نوع C و سنسور شناسایی عنبیه نیز اشاره کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده سامسونگ در فرآیند طراحی و توسعه‌ی گلکسی اس ۷ از متدلوژی نوینی به نام Agile استفاده می‌کند که بنابر آن فرایند پیش تولید این گوشی هوشمند را شتاب می‌دهد. براساس شایعات به گوش رسیده از کره‌ی جنوبی، کمپانی کره‌ای گلکسی اس ۷ خود را در ژانویه ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد.
در صورت تحقق این موضوع گلکسی اس ۷ تنها ۹ ماه پس از نسل پیشین و ۱۵۰ روز پس از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس روانه‌ی بازار خواهد شد.
احتمالا گلکسی اس ۷ با در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای طراحی و مهندسی محصول جدید تا پایان سال جاری میلادی وارد چرخه‌ی تولید انبوه خواهد شد. در روش طراحی و تولید گوشی هوشمند به روش Agile استراتژی براساس مفهوم ماژولار استوار است؛ بطوریکه هر گروه از متخصصان قسمتی از پروژه را همزمان با سایر مراحل به پیش می‌برند.
پیش از این سامسونگ متدلوژی Waterfall را برای فرایند طراحی و تولید گوشی‌های هوشمندش مورد استفاده قرار می‌داد که در این روش مراحل طراحی و تولید یکی پس از دیگری انجام می‌شوند.
منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا