اخبار

موتورولا موتو Z3 Play فاقد جک ۳.۵ میلی متری صدا است

موتورولا در موتو Z3 Play برخلاف نسخه قبلی خود، جک ۳.۵ میلی متری صدا را حذف کرده است. برای از بین بردن نیاز کاربران نیز، در داخل جعبه این محصول شاهد یک آداپتور تبدیل برای پورت USB Type-C هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
موتورولا سال گذشته محصولی را با نام موتو Z2 Play معرفی کرد. این محصول توانست در بین کاربران محبوبیت زیادی را به دست آورد و امسال نیز شاهد معرفی نسخه جدیدی از این تلفن هوشمند با نام موتو Z3 Play بودیم که اوایل ماه جاری معرفی شد. موتورولا در موتو Z2 Play همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند، جک ۳.۵ میلی متری صدا را در اختیار کاربرانش قرار داده بود اما در نسل جدید این محصول دیگر شاهد جک صدای مذکور نیستیم. بلکه موتورولا به سراغ پورت مدرن USB Type-C رفته است.

مطالب مرتبط:

موتو Z3 Play
چنین اقدامی برای کاربرانی که طرف‌دار هدفون‌های سیم‌دار هستند چندان خوش آیند نخواهد بود اما موتورولا در جعبه محصول خود یک آداپتور تبدیل قرار داده است تا این مشکل به روشی حل شود. از سایر وسایل موجود در جعبه این تلفن هوشمند می‌توان به کابل USB و شارژر توربو اشاره کرد. این کمپانی در جعبه محصول جدید خود هیچ هدفونی قرار نداده است و کاربران باید از هدفون قدیمی خودشان استفاده کنند و یا اینکه به دنبال خرید یک هدفون جدید باشند.
موتو Z3 Play در حال حاضر در بازار برزیل عرضه شده است اما فعلا کاربران آمریکا امکان خرید آن را ندارند. البته این محصول در طول هفته و ماه‌های آینده در سایر بازار‌های جهانی نیز عرضه خواهد شد. قیمت رسمی این محصول ۴۹۹ دلار اعلام شده است و موتورولا برای خریداران این دستگاه، یک Power Pack Moto Mod نیز هدیه می‌دهد. این هدیه بهایی در حدود ۴۹ دلار دارد. هدیه مذکور در واقع یک باتری جداگانه است که به دستگاه متصل می‌شود و به همراه باتری خود گوشی می‌تواند طول عمر باتری ۴۰ ساعته را ارائه کند. نظر شما در خصوص حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا در موتو زد ۳ پلی چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا