اخبار

موتو Z2 پلی با ۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۶۲۶

به نظر می رسد که گوشی جدید لنوو/موتورولا به نام موتو Z2 پلی با ۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۶۲۶ در بنچمارک GeekBench دیده شده.بر اساس اطلاعاتی که در این وب‌سایت گیک‌بنچ به ثبت رسیده است، پردازنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۶۲۶ خواهد بود که نسبت به اسنپدراگون ۶۲۵ یک به‌روزرسانی کوچک محسوب می‌شود.
در این بینچمارک امتیاز پردازنده اسنپدراگون ۶۲۶ موتو Z2 پلی در حالت تک هسته ای و چند هسته ای خوب است. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند مورد بحث می‌توان به ۴ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا اشاره کرد.
در نسل قبل این گوشی باتری استثنایی وجود داشت که کاملا اپتیمایز و بهبود یافته ساخته شده بود. اما به نظر می رسد که در گوشی جدید این گونه نیست . موتو زد ۲ پلی بر خلاف نسل قبلی‌اش که از یک باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، به یک باتری کوچک‌تر با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.
البته سیاست کمپانی سازنده بر اساس فروش بیشتر ماژول های باتری بوده و پیش از این هیچ یک از کاربران موتو زد پلی شکایت خاصی در مورد ضخامت این محصول نداشته‌اند و به همین دلیل باریک‌تر شدن موتو زد ۲ پلی که اکنون ۶ میلی‌متر شده است، دلیل محکمی برای کم کردن ظرفیت باتری به شمار نمی‌رود.
موتو زد ۲ پلی از یک نمایشگر اولد به ابعاد ۵.۵ اینچ بهره می‌برد و دوربین پشتی آن ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین جلویی این محصول ۵ مگاپیکسلی است که می‌توان از آن برای ثبت تصویر سلفی و برقراری تماس‌ تصویری بهره گرفت. نکته‌ی قابل توجه در مورد دوربین جلویی موتو زد ۲ پلی وجود یک فلش ال‌ای‌دی است. تا به این لحظه هیچ جزئیاتی در مورد زمان معرفی این گوشی‌ هوشمند در دسترس قرار نگرفته است؛ اما در برخی از شایعات گفته‌ می‌شود که این محصول اوایل ماه آینده رونمایی خواهد شد.
موتو Z2 پلی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا