ریپورتاژ آگهی

موفقیت بدون اغراق را با دانلود کتاب “اثرمرکب” تجربه کنید

ما مدام با تبلیغات هیجان انگیز که پولدار شوید، تناسب اندام پیدا کنید، جوان تر شوید، جذاب تر شویدو… بمباران می شویم. این پیامهای تکراری تبلیغاتی، برداشت ما از تلاش برای رسیدن به موفقیت را دچار اختلال کرده است. اما دانلود کتاب “اثر مرکب” به شما کمک می کند تا از این اغتشاش ها و درهم ریختگی های ذهنی  رها شوید و موفقیت را بدون اغراق  و حیله تجربه کنید.
اثر مرکب را دارن هاردی با استفاده از تجربه های شخصی و موفقیتهای که تجربه کرده، به رشته تحریر درآورده است. هاردی مدیریت دو شبکه تلوزیونی ” شبکه مردم” و شبکه” آموزش موفقیت” مرتبط به پیشرفت شخصی را بر عهده دارد. این دو شبکه با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا هزاران برنامه تلوزیونی را در حوزه موفقیت تولید می کنند.
دارن هاردی به عنوان کارآفرین در ۱۸ سالگی دارای درآمدی شش رقمی بود. در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشتو در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار شد. او آموزش به هزاران کارآفرین، مشاور شرکت های مطرح صنعتی، مصاحبه با هزاران مدیر برجسته صنعتی، ورزشکاران موفق و قهرمانان المپیک را در کارنامه کاری خود دارد که این تجربیات توانسته پرده از رازهای موفقیت خارق العاده این افراد بردارد که می توانید با خرید کتاب اثر مرکب به این رازهای دست پیدا کنید.
هاردی متعهد است به دیگران کمک کند تا آنها نیز از تمام پتانسیل هایشان استفاده کرده بتوانند ثروتمند تر و رضایت بخش تر زندگی کنند. که دانلود کتاب از طریق نرم افزار کتاب خوان الکترونیکی فیدیبو این امکان را برای خوانندگان فراهم می کند چرا که موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که او در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یادکرده است.
 
موفقیت بدون اغراق را با دانلود کتاب" اثرمرکب" تجربه کنید
 
نویسنده کتاب، تمامی راههای موفقیت را شنیده، دیده و آزموده است. که خرید کتاب اثر مرکب می تواند این اصول را برای بدست آوردن موفقیت پیش پای افراد دیگر که خواهان موفقیت هستند بگذارد. برای هاردی موفقیت افراد مهم است.
دانلود کتاب از طریق نرم افزار فیدیبو مطالب چون چگونه می شود همیشه برنده بود، ریشه کردن عادتهای بد، ایجاد انضباط برای دست یابی به موفقیتهای بزرگ، کلیدهای مهم انگیزش، به تسخیر دراوردن نیروی تکانش و اسرار شتاب گرفتن افراد موفق را در دسترس مخاطب قرار می دهد.
خرید کتاب اثر مرکب به شما آموزش می دهد که چگونه از استعدادهایتان استفاده کنید تا از فرصتهایی که شما را احاطه کرده اند در بیشترین حدممکن بهره بگیرید. دانلود کتاب اثر مرکب گنجینه ای از ایده ها برای رسیدن به موفقیتی است که تاکنون فکر نمی کردید امکان پذیر باشد.
اگر برای داشتن زندگی خارق العاده جدی هستید، با خرید کتاب اثر مرکب از قدرت آن استفاده کنید تا بتوانید موفقیتی خارق العاده بدست آورید. اثر مرکب شامل اصولی برای بدست آوردن موفقیت است ودانلود کتاب شامل عصاره ای است که جویندگان موفیقت نیاز دارند بدانند و به آنها عمل کنند.
اثر مرکب را انتشارات نسل نو اندیش برای رسیدن به موفقیتی که تاکنون فکر نمی کردید امکان پذیر باشد در سال ۱۳۹۴ روانه بازار کتاب کرده است. و فیدیبو سامانه چندسکویی تولید و پخش کتاب الکترونیک در ایران نیز با ارائه نسخه الکترونیکی از آن ضمن حفظ حقوق ناشر و نویسنده با دانلود کتاب در اختیار خوانندگان قرار داده است تا در این مثلث ناشر، مخاطب و جامعه سهمی را ایفا کند.
اثر مرکب ترجمه ساده و روانی از اکبر عباسی و شاهین بیات است که با دانلود کتاب فیدیبو برای کسانی که بدنبال کسب موفقیت هستند و می خواهند موفق تر از امروز باشند در دسترس است. و خرید کتاب از طریق نرم افزار فیدیبو با هرینه ای پایین فرمولی بی نظیر برای زندگی جلوی پای خواندگان قرار می دهد.
فیدیبو هم‌اکنون با همکاری نزدیک به ۳۰۰ ناشر توانسته بیش از ده هزار کتاب و مجله به کاربران فضای مجازی عرضه کند. و اگر شش استراتژی موجود با دانلود کتاب به کار رفته شوند درآمد و زندگی دوستداران موفقیت طوری دگرگون خواهد شد که هیچ وقت آن را تجربه نکرده اید.
این کتاب با ذکر خاطراتی از پدر هاردی آغاز می شود و نویسنده بیان می کند که چگونه پدرش او را برای یک موفقیت بزرگ تربیت کرد. هاردی معتقد است چیزی که ما نیاز داریم برای موفق شدن تنها یک برنامه عملی است و دیگر به چیز دیگری نیاز نیست. اگر مورد لازم برای موفق شدن تنها اطلاعات بیشتر بود که هرکسی با اینترنت پرسرعت الان در قصر زندگی می کرد. شما نیازمند اطلاعات جدیدتر و بیشتر نیستید بلکه به برنامه عملی جدید نیاز دارید تا به شما کمک کند موفق شوید.
این برنامه عملی را فیدیبو با امکان جدید برای خوانندگان فراهم کرده است. کاربران می توانند با نصب نرم افزار کتاب خوان فیبدبو بر روی تبلت، موبایل، لب تاپ و کامپیوترهای خانگی از طریق گوگل، سایت و یا بازار نصب کنید و پس از نصب فیدیبو در هر زمان و مکان از کتاب اثر مرکب و دهها هزار کتاب دیگر در این اپلیکشین بهره بگیرند. برنامه عملی که از طریق فیدبیو و راهنماییهای دارن هاردی در دانلود کتاب اثر مرکب یافت می شود.
علاوه بر این دانلود کتاب از طریق فیبدبو امکاناتی نظیر جست‌وجوی کتاب، نشانه‌گذاری، تغییر رنگ صفحه، تغییر اندازه و نوع فونت، حاشیه‌نویسی یرا در اختیار کاربران قرار می دهد تا هر قسمت از متن کتاب که برای انها مفیدتر و کاربردی و جذاب تر ست را نشانه گذاری کنید.
دیوید باخ بنیانگذار سایت ویژه موفقیت در مقدمه کتاب اثر مرکب می گوید: از این کتاب ۱۰ نسخه بخرید یک جلد برای خودتان و نه جلد برای کسانی که بیشتر از همه دوست شان دارید. کسانی که پس از گرفتن این کتاب از شما سپاسگزار خواهند بود.
آنتونی رابینز مدرس و مشاور مشهور موفقیت که دوستی ۱۶ ساله ای با دارن هاردی دارد نیز عنوان می کند. دارن دایره المعارفی مفید، مرتب، فیلتر شده، قابل هضم و خلاصه شده ای از اطلاعات است. و اثر مرکب بر اساس اصولی بنا شده است که من خودم آنها را در زندگی شخصی ام به کارگرفته ام، تصمیات شما سرنوشت تان را رقم می زنند. و سرنوشت چیزی است که خودتان آن را می سازید.
هاردی در اثر مرکب برنامه های کاربردی را برای تغییر عرضه می کند. این کتاب برای این نیست که شما را سرگرم کند، برای این طراحی شده است که به شما کمک کند به این اصل برسید که برای گرفتن نتایج دست به کار شوید. چرا که خروج یهای شما، نتیجه تصمیات لحظه به لحظه شماست. و قدرت فوق العاده ای خواهید داشت که زندگی خود را با این انتخابها تغییر دهید.
ثبت وقایع و گزارش نویسی مدلی است که دارن هاردی در این کتاب برای تحول روزانه در تمام عرصه های زندگی پیشنهاد می کند. گزارش نویسی روشی است که شما را دوباره به مسیر باز می گرداند و ثبت کردن تمرین ساده ای است و علت مفید بودنش این است که از اقدامات تان در جنبه هایی از زندگی که می خواهید بهبود دهید آگاهی لحظه به لحظه می دهد.
وقتی رفتار خود را بعد از این کار مشاده می کنید حیرت زده خواهید شد. پس برای دریافت این برنامه عملی روزانه دانلود کتاب اثر مرکب را از از طریق فیبیدو دست ندهید تا در مدلی که هاردی برای دگرگونی می دهد عقب نمانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا