اخبار تکنولوژی

مچ بند گلکسی فیت ۳ در امریکا جایی ندارد

طرفداران مچ بند هوشمند مقرون به صرفه در ایالات متحده از این که بدانند مچ بند گلکسی فیت ۳  جدید در این منطقه عرضه نخواهد، شاید ناراحت شوند.

سامسونگ این تصمیم را تایید کرده و اعلام نمود که راه‌اندازی محصول را بر اساس روند بازار و نیازهای خاص هر منطقه به دقت ارزیابی می‌شود. با این حال، Galaxy Fit3 در بازارهای منتخب در سراسر اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی و سپس در کره عرضه خواهد شد. سامسونگ پتانسیل بیشتری را در این مناطق می‌بیند و معتقد است هزینه‌های مربوط به عرضه Fit3 در ایالات متحده یعنی بازاریابی، توزیع و پشتیبانی نرم افزاری، با اندازه فعلی بازار ردیاب تناسب اندام ایالات متحده توجیه نمی‌شود.

این تصمیم با روند گسترده‌تری در بازار پوشیدنی‌ها مطابقت دارد. در سطح جهانی، فروش ردیاب تناسب اندام در سال های اخیر کاهش یافته است. شرکت تجزیه و تحلیل بازار Canalys گزارش می‌دهد که مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای از ساعت هوشمند که ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند ارتباطات، پشتیبانی برنامه و نظارت بر سلامت را ارائه می‌دهند، علاقه‌مند هستند.

بازار پوشیدنی‌های ایالات متحده به‌ویژه رقابتی است و برندهای معتبری برای جلب توجه مصرف‌کننده رقابت می‌کنند. در حالی که سامسونگ عموماً پوشیدنی‌های خود را در یک بخش پریمیومی قرار می‌دهد، قیمت پایین‌تر معمولی بندهای تناسب اندام ممکن است تناسب کمتر از ایده‌آل را برای استراتژی کلی آن ایجاد کند.

مچ بند گلکسی فیت ۳ در تمامی نقاط عرضه نمی شود

برای خلاصه‌ای سریع، Galaxy Fit3 دارای صفحه‌ای مستطیلی با شاسی آلومینیومی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست است. این دستگاه دارای استاندارد IP68 است که تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم بوده و دارای صفحه نمایش ۱.۶ اینچی AMOLED است. سامسونگ گلکسی فیت ۳ با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، استرس را اندازه‌گیری کند و بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پشتیبانی کند. این شامل یک ردیاب خواب با تشخیص خروپف و آموزش خواب است.

سامسونگ گلکسی فیت ۳ با باتری ۲۰۸ میلی‌آمپرساعتی که ادعا شد تا ۱۳ روز دوام می‌آورد، دارای ۱۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی است. همچنین ویژگی‌های راحت مانند موسیقی و کنترل دوربین، پاسخ سریع و غیره را ارائه می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت سامسونگ مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این برند همیشه به دنبال گزینه بهتری است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا