اخبار تکنولوژی

مک بوک ایر ۱۵ اینچی در WWDC 2023 از راه می رسد

بارها در اینترنت گزارش شده که اپل ممکن است مدل جدیدی از مک بوک ایر ۱۵ اینچی را در کنفرانس WWDC 2023 اوایل ژوئن معرفی کند. این موضوع اکنون توسط یک منبع موثق تایید شده است.

این بار مارک گورمن، روزنامه‌نگار بلومبرگ، این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، اپل در مورد عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی تصمیم گرفته است. این دستگاه در واقع طی کنفرانس توسعه دهندگان همراه با iOS 17، macOS 14، watchOS 10، tvOS 17 و هدست مورد انتظار Apple Reality Pro معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این محصول جدید با تراشه M2 عرضه می‌شود که دارای دو پیکربندی است: اولی با ۸ هسته پردازنده و دیگری با ۱۰ هسته. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش “ناچ”، شارژ مغناطیسی MagSafe و دوربین وبکم ۱۰۸۰p خواهد بود.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی در راه است

قیمت مک بوک ایر ۱۵ اینچی هنوز مشخص نیست. به هر حال، مک بوک ایر ۱۳ اینچی اکنون در ایالات متحده با قیمت ۱۰۴۹.۰۰ دلار ۱۱۹۹.۰۰ دلار به فروش می‌رسد. در اخباری مرتبط اپل هیچ گاه تعداد کاربران اپ استور خود را مختص به هر منطقه اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد تعداد کاربران اروپا آن بسیار زیاد است. به شکلی که اپ استور اپل در اروپا ۱۰۱ میلیون کاربر دارد.

بر اساس قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا، هر فروشگاه اپلیکیشنی با بیش از ۴۵ میلیون کاربر مشمول قوانین سخت‌گیرانه‌تری است، این امر باعث شده اپل نشان دهد که چه تعداد کاربر اروپایی در اپ استور خود دارد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کوپرتینویی چه برنامه‌ای در سر دارد.

انتظار داریم شایعات به حقیقت برسند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا