اخباراخبار تکنولوژی

میت ۶۰ پرو لیژن ادیشن هوآوی معرفی شد

هواوی با عرضه Mate 60 Pro در پایان آگوست با پشتیبانی از ۵G جهان را شوکه کرد. امروز این شرکت از نسخه جدید این محصول رونمایی کرده است. نسخه جدید به طور رسمی میت ۶۰ پرو لیژن ادیشن نام دارد. این چیزی نیست جز بسته‌ای که شامل یک جفت هدفون بی‌سیم همراه با گوشی می‌شود.

با انتخاب این نسخه، خریداران اگر به دنبال هر دو محصول هستند، می‌توانند مقداری پول پس انداز کنند. هوآوی میت ۶۰ پرو لیژن ادیشن شامل خود گوشی هوشمند و هدفون FreeBuds 5 می‌شود. دستگاه در دو نوع و همچنین دو گزینه رنگی عرضه خواهد شد. پیکربندی‌های حافظه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت به ترتیب ۷۸۹۹ ین (۱۰۸۰ دلار) و ۸۸۹۹ ین (۱۲۱۵ دلار) قیمت دارند. آنها را می‌توان در رنگ‌های سبز یا مشکی خریداری کرد. نوع سبز هدفون را سفید می‌کند، در حالی که سیاه با گوشی نقره‌ای قابل تهیه است.

در صورت خرید جداگانه، قیمت خود گوشی برای مدل‌های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به ترتیب ۶۹۹۹ ین و ۷۹۹۹ ین خواهد بود. در حالی که باید ۹۹۹ ین اضافی برای هدفون خرج شود. از این رو، از طریق این پکیج ، مشتریان می‌توانند ۹۹ ین صرفه جویی کنند. آنقدرها هم ارزان نیست اما با این وجود معامله بهتری است.

میت ۶۰ پرو لیژن ادیشن از امروز (۳۱ اکتبر) ساعت ۲۰:۰۸ به وقت گرینویچ + ۸ در چین برای خرید در دسترس خواهد بود.

میت ۶۰ پرو لیژن ادیشن از راه رسید

 میت 60 پرو لیژن ادیشن

در دیگر خبرها سال گذشته، زمانی که دنیای فناوری با گمانه‌زنی‌های مربوط به بازگشت کایرین در سال ۲۰۲۳ سر و صدا می‌کرد، هواوی در بیانیه‌های رسمی چنین گمانه‌زنی‌هایی را رد کرد. اخیراً شاهد بودیم که هواوی سری میت ۶۰ را با پردازنده Kirin 9000s عرضه کرد که در تضاد با ادعاهای قبلی این شرکت بود. یک بار دیگر چیپست Kirin به دلیل ادعای یک کاربر Weibo مورد توجه قرار گرفت. یک کاربر چینی در Weibo نوشت که هوآوی می‌تواند چیپست جدید سری Kirin 8 را اواخر امسال با سری نوا ۱۲ همراه کند.

کاربر Weibo نام تراشه را مشخص نکرده، اما اطلاعات قبلی ادعا می‌کردند که نوا ۱۲ می‌تواند از چیپست Kirin 830 استفاده کند. طبق گزارش‌های قبلی، مدل استاندارد چیپست چیپست Kirin 830 دارد، در حالی که مدل پرو از چیپ کایرین ۹۰۰۰اس قدرت خواهد گرفت. بنابراین تمامی اعضای سری نوا ۱۲ چنین ویژگی ندارد.

از زمانی که ایالات متحده تحریم‌هایی را علیه آن دسته از شرکت‌هایی اعمال کرد که دارای حق امتیاز و فناوری ۵G از تجارت با هواوی هستند، چالش بزرگی برای این شرکت در توسعه Kirin ایجاد کرده است. اگر چه زمانی که این شرکت Kirin 9000s را معرفی کرد سوالاتی مطرح شد و اکنون نیز سوالات مشابهی مطرح می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا