اخبار

ناامیدی متخصصان از زدتی‌ای اگزون ام با نمایشگر دوقلوی

زدتی‌ای اگزون ام
بسیاری از ما با شنیدن خبر عرضه یک تلفن همراه با نمایشگر دوقلو توسط شرکت زدتی‌ای هیجان‌زده شدیم ولی زدتی‌ای اگزون ام در عمل نتوانسته است تا نظر متخصصان را به خود جلب کند.
شرکت زدتی‌ای در ایران چندان شناخته‌شده نیست ولی به‌شخصه یکی از هواداران این شرکت به‌حساب می‌آیم زیرا کیفیت و دوام بالای محصولات این کمپانی را تجربه کرده‌ام. این شرکت به‌جای توجه به ظرافت شدید و قابلیت‌هایی که قرار است سایر رقبا را به‌زانو دربیاورد، بیشتری بر روی ارائه فناوری‌ای موجود باکیفیتی بسیار خوب و قیمتی معقول تمرکز دارد.
با این وجود وقتی‌که خبر ساخت مدل زدتی‌ای اگزون ام با نمایشگر دوقلوی آن مطرح شد، شاهد تغییر این رویه بودیم و این شرکت نشان داد که می‌خواهد پیشرو بودن را نیز تجربه کند. با این وجود نتیجه به‌دست‌آمده نشان از این دارد که مسئولان این کمپانی بهتر است به کاری که در آن تخصص دارند ادامه بدهند و نوآوری را به شرکت‌های دیگر بسپارند.
زدتی‌ای اگزون ام تلفن همراه بدی نیست ولی نمایشگر دوقلوی این مدل موجب شده است تا با یکی از ضخیم‌ترین دستگاه‌های جهان روبرو باشیم. این تلفن همراه به دو نمایشگر ۵٫۲ اینچی ال‌سی‌دی با کیفیت فول اچ‌دی مجهز است که یکی از آن‌ها تاشده و به پشت دستگاه می‌رود. به‌این‌ترتیب می‌توان از این مدل به‌عنوان یک تبلت یا یک تلفن همراه عادی استفاده کرد. با این وجود ضخامت ۱۲٫۲ میلی‌متری این محصول موجب می‌شود تا بسیاری از کاربران به سراغ آن نروند.
البته به‌شخصه ترجیح می‌دهم یک تلفن همراه ضخیم‌تر با باتری بهتر در اختیار داشته باشم ولی متأسفانه باتری ۳۱۸۰ آمپرساعتی زدتی‌ای اگزون ام را می‌توان حتی برای یک تلفن همراه دارای یک نمایشگر، متوسط دانست و این امر وقتی‌که دو نمایشگر در اختیار دارید، این باتری را در رده ضعیف قرار می‌دهد.
شایان ذکر است که پردازنده زدتی‌ای اگزون ام، یک تراشه اسنپ دراگون ۸۲۱ است و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. دوربین این مدل نیز یک عدسی ۲۰ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی است و دوربین دوم بر روی آن وجود خارجی ندارد که با توجه به امکان آوردن نمایشگر پشتی به جلوی دستگاه و استفاده از دوربین اصلی در جلوی این مدل، می‌توان این مورد را منطقی دانست.
نمایشگر این مدل به‌هیچ‌عنوان نمایشگر بدی نیست، باتری آن نیز یک باتری مزخرف و بی‌مصرف به‌حساب نمی‌آید ولی وقتی به یاد می‌آوریم که قیمت این محصول بیشتر از ۷۰۰ دلار است، مشکلات یاد شده به چشم می‌آیند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا