اخبار تکنولوژی

نخستین تصاویر رندر گوشی گوگل Pixel Fold 2

در اوایل این ماه، نگاهی اجمالی به گوشی گوگل Pixel Fold 2 آینده داشتیم، اما خیلی واضح نبود. با این حال، رندرهای سه بعدی جدید از یوتیوبر TT Technology نگاه بسیار واضح‌تری به دستگاه ارائه می‌دهد.

با این حال، توجه داشته باشید که این فقط یک نمایش سه بعدی بر اساس گزارش قبلی است و ممکن بوده دستگاه واقعی را منعکس نکند. در این رندرها شاهد تغییر محسوسی در طراحی ماژول دوربین هستیم. Pixel Fold 2 به جای طراحی به سبک میله‌ای مدل اصلی، ماژول مستطیلی خواهد داشت. حسگرهای دوربین در یک بریدگی قرصی شکل در این ماژول قرار گرفته‌اند و همچنین یک چراغ LED وجود دارد که کمی به سمت راست امتداد می یابد.

علاوه بر این، دستگاه دارای لبه‌های مربعی است. با توجه به تنظیمات دوربین، انتظار می‌رود Pixel Fold 2 دارای سیستم دوربین چهارگانه شامل لنزهای اولیه، اولتراواید و تله فوتو باشد. گمانه‌زنی‌هایی درباره هدف چهارمین سنسور، با احتمالاتی مانند لنز تله‌فوتو پریسکوپ یا حسگر مادون قرمز/طیفی/ToF وجود دارد.

علاوه بر این، گفته می‌شود پیکسل فولد ۲ از چیپست آتی Tensor G4 بهره می‌برد که به این معنی است گوگل از این کار صرف‌نظر می‌کند. چیپست Tensor G3 برای گوشی تاشو نسل بعدی تدارک دیده خواهد شد. این ممکن است جدول زمانی راه‌اندازی گوشی هوشمند را نیز تغییر دهد. به طور معمول، گوگل در رویداد سخت افزاری پاییز خود از چیپست‌های جدید Tensor رونمایی می‌کند. اما اگر Pixel Fold 2 در رویداد I/O امسال رونمایی شود، ممکن است Tensor G4 جدیدتر را نداشته باشد.

 گوگل Pixel Fold 2

گوگل Pixel Fold 2 بزودی از راه می رسد

با این حال، اگر I/O بدون راه‌اندازی Pixel Fold 2 انجام شود، رد شدن از Tensor G3 دور از ذهن نیست. منطقی است که گران‌ترین دستگاه گوگل جدیدترین تراشه خود را در داخل خود داشته باشد، اما این در حال حاضر فقط یک شایعه است. در حال حاضر، جزئیاتی در مورد  پیکسل فولد ۲ نداریم، اما می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شود.

گوگل در تلاش بوده یک گوشی تاشو برجسته را تدارک بیند که در نوع خود ابل توجه است. انتظار رفته شاهد گوشی باشیم که می‌تواند نظر مخاطب را بیش از پیش جلب کند. نسل فعلی در عین داشتن ویژگی‌های جذاب کاستی‌هایی هم دارد که قابل گذشت نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا