اخبار

نرم‌افزار BBM پیام‌رسان ویژه بلک‌بری برای اندروید

نرم‌افزار BBM پیام‌رسان ویژه بلک‌بری برای اندروید

نرم‌افزار بتای BBM برای اندروید به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به این نرم‌افزار پیام‌رسان می‌افزاید و به احتمال بسیار قوی به نسخه پایدار و غیر بتای آن نیز راه خواهد یافت. نرم‌افزار بتای BBM درست در ماه گذشته میلادی در گوگل پلی استور در اختیار کاربران قرار گرفت که البته ورود به این نرم‌افزار نیز به راحتی انجام می‌شد. همچنین اگر کاربری به‌عنوان بتا تستر برای این نرم‌افزار در نظر گرفته می‌شد و سپس تصمیم خود را در این باره تغییر می‌داد تنها کاری که نیاز به انجام آن داشت، لغو نصب این نسخه از پیام‌رسان BBM بود.
شایان ذکر است که یکی از نسخه‌های جدید عرضه شده بر روی نسخه بتای نرم‌افزار BBM به کاربران اندرویدی بلک‌بری اجازه می‌دهد تا به‌سرعت و به راحتی مخاطبان خود را از بلک‌بری ۱۰ انتقال بدهند. کاربران برای انجام این کار می‌بایست به تب Me وارد شده و سپس به بخش مخاطبان برمد. از آنجا می‌توانند فهرست مخاطبان بلک‌بری ۱۰ خود را پیست کرده و به همین راحتی به مخاطبان خود بر روی بلک‌بری مجهز به سیستم عامل اندروید دسترسی داشته باشند.
همچنین از دیگر قابلیت‌های مربوط به این به‌روزرسانی برای نرم‌افزار یاد شده بهره‌مندی از رابط کاربری سریع‌تر، زیباتر و سبک‌تر است که کار با این نرم‌افزار را برای کاربران لذت‌بخش‌تر کرده است. علاوه بر این بهبودهایی نیز در نقص‌های مرتبط با تماس صوتی و تصویری این نرم‌افزار انجام شده است که به همراه بهبودها و رفع نقص‌های مرتبط با کیبورد آن تجربه بهتری از کار با نرم‌افزار یاد شده را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.
لازم به ذکر است که برای دسترسی به نسخه بتای BBM می‌بایست در این نرم‌افزار ثبت‌نام کنید و البته مطمئن شوید که نسخه عادی آن را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید. سپس به این لینک مراجعه کرده و قدم‌به‌قدم به توضیحات ارائه شده در این رابطه عمل کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا