اخبار تکنولوژی

نسخه آسترو ادیشن ساعت Galaxy Watch 6 عرضه شد

سامسونگ نسخه کلاسیک Astro را به سری ساعت Galaxy Watch 6 اضافه کرده است. سامسونگ Galaxy Watch6 Classic Astro Edition یک مدل با نسخه محدود دارای شماره انحصاری است اما هیچ تغییر سخت افزاری نسبت به Galaxy Watch6 Classic ندارد. این موضوع پس از انتشار اخیر نسخه گلف در این سری اتفاق افتاد.

سامسونگ می‌گوید Galaxy Watch6 Classic Astro Edition از آسترولاب الهام گرفته شده، ابزاری که برای محاسبه موقعیت اجرام آسمانی استفاده می‌شود. ساعت هوشمند جدید سامسونگ تنها در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. در هفته‌های گذشته مجموعه‌ای از محصولات سامسونگ از جمله Galaxy Z Fold5، Galaxy Z Flip5 و سری Galaxy Watch6 عرضه شد. Watch6 Classic Golf Edition محدود به بازار خانگی سامسونگ در کره جنوبی است و تغییرات کمی در طراحی و سخت افزار دارد.

واچ فیس انحصاری Galaxy Watch6 Classic Astro Edition و قاب حکاکی شده وجه تمایز آن نسبت به سایر مدل‌های Watch6 است. به گفته سامسونگ، نسخه Astro Watch6 Classic نیز برای تجلیل از مشارکت خاورمیانه و شمال آفریقا در نجوم و ریاضیات منتشر شد. این ساعت هوشمند دارای قطب نما و ابزاری برای نظارت بر موقعیت خورشید و ماه و همچنین طلوع و غروب خورشید بوده و یک حالت دارای هلال ماه است.

ساعت Galaxy Watch 6 و یک نسخه محدود

سامسونگ Galaxy Watch6 Classic Astro Edition دارای چندین لوازم جانبی از جمله بندهای پارچه‌ای است، اما در دسترس بودن محدود به خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. Galaxy Watch6 Classic Astro Edition با قیمتی در حدود ۵۴۴ دلار به فروش می‌رسد.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی واچ خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال ۲۰۲۳ نیز تصمیم به معرفی سری گلکسی واچ ۶ گرفت. خانواده ساعتی که دارای مشخصات کلیدی قابل توجه بوده و با ویژگی‌های بهتر نسبت به قبل راهی بازار شدند. سال جاری سامسونگ چندین مدل از سری گلکسی واچ ۶ را معرفی کرده که نسخه کلاسیک بهترین مدل محسوب می‌شود.

مشخص نیست این نسخه آستروادیشن در بازارهای مختلفی به فروش خواهد رسید یا محدود به بازارهای خاصی خواهد شد. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت کره‌ای برای این ساعت جذاب و محدود چیست. در اخباری دیگر دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد و فلیپ ۵ نیز نسخه تام براون هم دریافت خواهند کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا