اخبار تکنولوژی

نسخه ارزان تر گوشی گلکسی A15 5G بزودی معرفی می شود

چند ماه پیش، سامسونگ از گلکسی A15 5G و Galaxy A25 5G رونمایی کرد. هر دو گوشی هوشمند از زبان طراحی جدید سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ بهره می‌برند. اکنون، این شرکت در حال برنامه‎‌ریزی برای عرضه نسخه مقرون به صرفه‌تر از Galaxy A15 5G است که می‌تواند Galaxy F15 5G نامیده شود.

وب سایت سامسونگ برای بازار هند یک صفحه وب پشتیبانی برای یک دستگاه اعلام نشده با شماره مدل SM-E156B/DS فهرست کرده است. با توجه به طرح نامگذاری این شرکت، گوشی می‌تواند با نام Galaxy F15 5G عرضه شود. گوشی هوشمند آینده ممکن است در هفته‌های آینده در هند و برخی از کشورهای همسایه عرضه شود. معمولاً گوشی‌های سری گلکسی F در مقایسه با خواهر و برادرهای سری گلکسی A، طراحی‌های کمتر زرق و برق و باتری‌های بزرگ‌تری دارند.

در حالی که هیچ جزئیاتی از گلکسی F15 5G در صفحه وب ذکر نشده، تصور اینکه مشخصات آن می‌تواند مشابه مشخصات گلکسی A15 5G باشد چندان سخت نیست. در این صورت، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین پشتی اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی باشد. به عنوان یک گوشی سری F، می‌تواند باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشته باشد.

گلکسی A15 5G ارزان تر در راه است

پردازنده مدیاتک Dimensity 6100+ قدرت گلکسی A15 5G را تامین می‌کند و دارای رم ۴/۶/۸ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و اسلات کارت microSD است. مشخصات سخت افزاری مشابهی را می‌توان از Galaxy F15 5G انتظار داشت. همچنین می‌توان انتظار داشت که این گوشی دارای ۵G، اسلات دو سیم‌کارت، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۳، NFC، پورت USB Type-C و درگاه هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشد. ممکن است قیمت آن کمتر از گلکسی A15 5G باشد.

در دیگر خبرها سامسونگ مجوز FDA را برای معرفی ویژگی تشخیص آپنه خواب برای کاربران سامسونگ Galaxy Watch در ایالات متحده دریافت کرده است. این امر سامسونگ را به اولین سازنده ساعت هوشمند تبدیل می‌کند که چنین تاییدیه‌ای را توسط FDA کسب کرده است.

با این حال، شرکت پیشتر در اکتبر ۲۰۲۳ تأییدیه این ویژگی را در کره جنوبی دریافت کرده بود. آپنه خواب یک بیماری مزمن است که مانع از تنفس فرد در هنگام خواب می‌شود. این می‌تواند منجر به کاهش کیفیت خواب و افزایش خطر مشکلات جدی سلامتی مانند بیماری قلبی شود. این فوق العاده رایج است اما اغلب تشخیص داده نمی‌شود.

در حالی که سامسونگ در مورد روش دقیقی که برای تشخیص استفاده می‌کند سخت‌گیر است، گلکسی واچ به سنسورهای لازم برای نظارت بر عوامل مرتبط با آپنه خواب مجهز است. به عنوان مثال، ساعت می‌تواند تغییرات در سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را به دقت تشخیص دهد، که برای عملکرد این ویژگی باید بسیار مفید باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا