اخبار

نسخه‌ بتای عمومی بازی Doom از ۲۷ فروردین در دسترس قرار می‌گیرد

بازی تیراندازی اول شخص Doom پس از یک نسل غیبت، سعی دارد تا با قدرت تمام به جنگ با رقبای خود برود. سال جاری شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه بازی‌های قدیمی هستیم و سازندگان آن در تلاشند تا محصولی بی عیب و نقص به بازار ارائه دهند. اگر شما هم از طرفداران و منتظران این بازی هستید، می‌توانید از تاریخ ۲۷ فروردین تا آخرین ساعات روز ۲۹ فروردین، به نسخه‌ی بتای عمومی Doom دسترسی داشته باشید.
 
نسخه‌ی بتای عمومی بازی Doom امکان دسترسی بازیکنان به بخش چند نفره را ممکن می‌سازد. اما چه چیزهایی قرار است در این نسخه تجربه کنیم؟
 

  • نقشه‌ها: Heatwave و Infernal
  • حالت‌های بازی:  ۶ در مقابل ۶ Team Deathmatch و Warpath
  • شیاطین: Revenant
  • اسلحه‌ها: راکت لانچر، تفنگ پلاسمایی، سوپر شات‌گان، اسلحه ورتکس، اسلحه استتیک، تفنگ سنگین تهاجمی و سلاح نوری
  • سلاح قدرتی: توپ گَوس
  • تجهیزات: نارنجک انفجاری، تلپرت شخصی، نارنجک سایفون

 
علاقه‌مندان می‌توانند از همین امروز نسبت به دانلود یا Pre-loading نسخه‌ی بتا اقدام کنند تا بتوانند از اولین ساعات روز ۲۷ فروردین به انجام بازی مشغول شوند.
ساخت نسخه‌ی جدید بازی Doom سال‌ها به طول انجامید و فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرد. استودیو اید سافت‌ور، سازنده و خالق این سری قبل از توسعه‌ی نسخه‌ای که در حال حاضر می‌بینیم، یک بازی با نام Doom 4 را در دست تولید داشت که الهامات زیادی از بازی‌های Call of Duty یا Killzone گرفته بود. همین مسئله، باعث دور شدن مجموعه از ریشه‌هایش شد. با این حال، توسعه‌ی این نسخه متوقف شد و استودیو id Software با طراحی بازی جدید فقط با نام Doom، مجموعه را به فضایی ترسناک، پر از خشونت و سریع بازگرداند.
Doom در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

Doom
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا