اخبار

نسخه جدید اپلیکیشن همراه کارت با قابلیت های ویژه عرضه شد

۶۷ میلیون کارت با همراه کارت

 
نسخه جدید اپلیکیشن «همراه کارت»  با امکانات تازه، رونمایی شد که می‌توان مهم‌ترین آنها را امکان انتقال وجه از مبدا بانک‌های مختلف به همه کارت‌های عضو شتاب دانست.
دارندگان اپلیکیشن «همراه کارت» با استفاده از نسخه جدید می‌توانند از مبدا بانک‌های آینده، ملی، کشاورزی، انصار، پست بانک و سرمایه به کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب عملیات انتقال وجه را انجام دهند. بدین ترتیب بیش از ۶۷ میلیون کارت عضو شتاب اکنون می‌توانند در شبکه «همراه کارت» ثبت شوند.
یکی دیگر از امکانات این نسخه جدید، امکان ورود به قسمت تنظیمات اپلیکیشن با استفاده از اثرانگشت است که ضمن افزایش ایمنی، سرعت در کار را بسیار ارتقا می‌دهد. تجربه کاربری بالای این اپلیکیشن و عدم نیاز به مراجعه به شعبه برای استفاده از آن، از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی «همراه کارت» است.
 
نسخه جدید اپلیکیشن همراه کارت عرضه شد
 
تراکنش‌های انتقال وجه انجام شده در اپلیکشین «همراه کارت» پس از ارائه نسخه جدید به زودی به ۲۵ میلیون تراکنش خواهد رسید.
شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به زودی نسخه دیگری از «همراه کارت» ارائه خواهد کرد که خدمات کیف پول الکترونیکی، به آن اضافه شده و به‌گونه‌ای خواهد بود که با شرایط جدید پرداخت الکترونیکی کشور سازگار باشد.
«همراه کارت»، جدیدترین محصول خدمات بانکداری الکترونیکی است که از آن می‌توان در گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌های هوشمند با سیستم عامل‌های Android و iOS استفاده کرد. این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا