اخبار تکنولوژی

نسخه ماهواره‌ای اوپو Find X7 Ultra عرضه شد

اوپو نسخه ماهواره‌ای اوپو Find X7 Ultra. Find X7 Ultra را معرفی کرد، مدلی که قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه ساده این گوشی در ابتدای سال ۲۰۲۴ عرضه شد، اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین دوگانه پریسکوپ است.

سه ماه پس از عرضه اولیه، این مجموعه بالاخره مدل‌های ارتباطی ماهواره‌ای هیپ‌آپ را دریافت کرد. همانطور که انتظار دارید، پیشرفت اولیه در مدل جدید اضافه شدن قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای است. گفته می‌شود که مدل ارتباطات ماهواره‌ای دارای طراحی آنتن نوآورانه و ثبت شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌های ماهواره‌ای دو طرفه برقرار کنند.

علاوه بر این، مدل ارتباط ماهواره‌ای Find X7 Ultra نیز تبادل پیام‌های ماهواره‌ای را تسهیل می‌کند، به این معنی که شما همچنین متن‌هایی را از مناطق دورافتاده که شبکه‌های سلولی غیرقابل اعتماد هستند ارسال می‌کنید. فراتر از ویژگی‌های ماهواره‌ای، زیبایی‌شناسی و مشخصات اصلی گوشی کاملاً منعکس‌کننده ویژگی‌های استاندارد Find X7 Ultra است. این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده ۶.۸۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۱۶۸×۱۴۴۰پیکسل است و از نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز برای تصاویری روان پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزاری پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 قرار دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه انرژی بسیاری داشته و همچنین از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی Find X7 Ultra Satellite Edition همچنان با مجموعه دوربین‌های همه کاره خود تحت تاثیر قرار می‌دهد. دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه باز و سنسور بزرگ ۱ اینچی و دیافراگم f/1.8 برای عملکرد عالی در نور کم.

نسخه ماهواره‌ای اوپو Find X7 Ultra از راه رسید

علاوه بر این، دو لنز تله فوتو دریافت می‌کنید: یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۶۵ میلیمتر و دیافراگم f/2.6، به همراه یک سوپر تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۳۵ میلی‌متر و دیافراگم f/4.3 برای قابلیت زوم باورنکردنی. برای مناظر وسیع و عکس‌های گروهی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض با دیافراگم f/2.0 وجود دارد. در نهایت یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 از تماس‌های ویدیویی پشتیبانی دارد.

Find X7 Ultra Satellite Edition در حال حاضر در یک پیکربندی با ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۷۴۹۹ یوان لیست شده است. این گوشی برای اولین بار در تاریخ ۲ آوریل در چین به فروش می‌رسد. می‌توانید آن را از سایت رسمی Oppo China یا JD.com خریداری کنید.

در دیگر خبرها نوع جدید F25 Pro غول فناوری چینی دارای رنگ بنفش خیره کننده‌ای است که با فناوری نوآورانه Glow Finish اوپو تحسین شد. این رنگ‌ها از مرجان بنفش موجود در اعماق اقیانوس الهام گرفته شده‌اند. پنل عقب یک طراحی دو لایه را به نمایش می‌گذارد که لایه اول شبیه صخره‌های مرجانی است در حالی که لایه دوم دارای بافت الماسی خرد شده. به غیر از رنگ جدید، F25 Pro همان مشخصات نسخه‌های قرمز لاوا یا آبی اقیانوسی را که در فوریه ۲۰۲۴ عرضه شد، حفظ کرده است.

این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیت را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری، به چیپ مدیاتک Dimensity 7050 مجهز شده که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی این مدل را نیرو بخشیده و شامل فناوری شارژ سیمی ۶۷ واتی هم می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا