اخبار

نوکیا ۵.۱ پلاس تاییدیه TENAA را دریافت کرد + لیست مشخصات

نوکیا ۵.۱ پلاس به‌زودی به عنوان محصول جدید HMD Global معرفی خواهد شد. این تلفن هوشمند توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند و در لیست مربوط به این تاییدیه، اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دستگاه را شاهد هستیم. همراه موبایلستان باشید تا با این تلفن هوشمند جدید نوکیا بیشتر آشنا شویم.
نوکیا ۵.۱ پلاس توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند و لیست مربوط به این محصول، مشخصات سخت افزاری آن را شامل می‌شود. البته چندی پیش نیز شاهد دریافت تاییدیه بلوتوث توسط این تلفن هوشمند بودیم. لیست منتشر شده از سوی TENAA شامل اطلاعاتی از این تلفن هوشمند است که بسیاری از طرفداران این برند دوست دارند پیش از معرفی رسمی، با محصول جدید آن آشنا شوند.

مطالب مرتبط:

بر اساس این لیست، نوکیا ۵.۱ پلاس دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز خواهد بود که احتمال دارد یکی از پردازنده‌های سری مدیاتک Helio P یا سری کوالکام اسنپ دراگون ۶۰۰ باشد. محصول مذکور در سه نسخه با حافظه رم ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حافظه داخلی این تلفن هوشمند نیز در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.
نوکیا 5.1 پلاس
نوکیا ۵.۱ پلاس از یک نمایشگر ۵.۸۶ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل بهره می‌برد و در این نمایشگر شاهد یک زایده هستیم (همانند آیفون ایکس). در بخش پشتی این تلفن هوشمند دوربین دوگانه‌ای قرار دارد که دوربین اصلی آن دارای سنسوری با ۱۳ مگاپیکسل قدرت است. دوربین سلفی این محصول نیز ۸ مگاپیکسل قدرت دارد. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز نوکیا ۵.۱ پلاس را تامین می‌کند و این پردازنده دستگاه است که طول عمر و عملکرد باتری را مشخص خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند باید تا زمان معرفی رسمی آن صبر کنیم. نظر شما در خصوص نوکیا ۵.۱ پلاس چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا