اخبار

نگاهی به گوشی ارزان ردمی ۷a

در وب سایت رگلاتور چین یا همان  TEANAA ، گوشی ارزان و اقتصای ردمی ۷A به همراه با تصاویری آپلود شد. امروز مشخصات کامل گوشی Redmi 7A در وب سایت منتشر شد  و همگان را شگفت زده کرد. ما در این مقاله کلیه مشخصات گوشی ‌Redmi 7A را خدمت شما معرفی می کنیم.

یک تراشه ۸ هسته ای با فرکانس ۴/۱ گیگاهرتز، در دو مدل گوشی ارزان و اقتصادی Redmi 7A کار گذاشته شده است. این گوشی در دو مدل  M1903C3EE و M1903C3EC طراحی و تولید شده است. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت, ۴ گیگابایت رم  ,۳۲ گیگابایت, ۳ گیگابایت رم ,۱۶ گیگابایت, ۲ گیگابایت رم و مقادیر حافظه خارجی microSD, تا ۵۱۲ گیگابایت است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی ۴۵/۵ اینچ و با رزولوشن ۱۴۴۰×۷۲۰ پیکسل است و سیستم عامل اندروید    pie شرکت گوگل با یک رابط کاربری خاص و منحصر به فرد MIUI 10 در آن به کار رفته است. دقت دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت قدرت این گوشی را تامین می کند و قاب گوشی در رنگ های آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و مشکی و قرمز ، خاکستری عرضه شده است. شرکت هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه گوشی معرفی نکرده و آن چه که مشخص است به همین زودی به بازار عرضه خواهد شد.

ابعاد بدنه گوشی ۷/۱۵۸×۶/۷۵×۵/۸ میلی متر است. صفحه نمایش آن صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD, با ۱۶ میلیون رنگ است. فناوری محافظ صفحه گوشی Corning Gorilla Glass 5  بوده ، کاربر می تواند ویدیوها را به صورت HDR ضبط کند. شبکه بی سیم گوشی Wi-Fi 802.11 b/g/n, WiFi Direct, hotspot  است. صفحه نمایش گوشی Xiaomi Redmi 7A 5.45 اینچ با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسل و سیستم عامل آندروید v9.0است.در  این دستگاه ، هسته Octa، پردازنده ۱.۴ گیگاهرتز با ۲ گیگابایت از RAM و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر کار گذاشته شده  و دوربین عقب این گوشسی ۱۳ مگاپیکسل است.

سنسورهای دیگر شامل سنسور نور، سنسور مجاورت، شتاب سنج در این گوشی کار گذاشته شده است. به خاطر طراحی منحصر به فرد منحصر به فرد است. ضخامت بدنه این گوشی ۵/۹ میلی متر و ۱۵۰ گرم وزن دارد. هدفون گوشی به جک ۵/۳ میلی متری مجهز بوده و بلوتوث گوشی ، ۴.۲, A2DP, LE, aptX HD است. سیستم GPS گوشی، A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS بوده و باتری با ۱۰ وات می تواند سریع شارژ شود.  تک کارته و دو سیم کارته بوده و شبکه های ۳G , 4G نیز در آن تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت در این گوشی تعبیه شده است. در کل گوشی به منحصر به فرد بوده و کاربر از عملکرد‌ آن راضی است. امکان دارد که برای اولین بار در کشورهای هند و پاکستان عرضه شود.

پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ به تلفن شما کمک می کند تا کارایی باتری را افزایش دهید.
برای بازی Qualcomm Adreno  ۵۰۶ GPU یک تجربه زنده را ایجاد می کند. گوشی ردمی  ۷A  همه نیازهای شما را برآورده می کند. شما می توانید متناسب با هر نوع نیازی که دارید از آن استفاده کنید و به طور یقین از عملکرد و کارکرد آن راضی خواهید بود. گوشی Redmi 7A دارای یک صفحه نمایش HD + بزرگ است و با یک پردازنده صحیح طراحی شده و همچنین یک گوشی بسیار خوب برای خریداران گوشی هوشمندی که به دنبال یک گوشی ارزان و باصرفه اقتصادی هستند و این گوشی به گونه ای طراحی و تنظیم شده که می تواند همه نیازهای کاربران را برآورده کند. با توجه به امکانات گوشی دوست دارید که برای این چنین گوشی چه مبلغی را پرداخت کنید؟ و به نظر شما، این گوشی با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا