اخبار

نگاهی به پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا

روز گذشته لیست ۱۰ عنوان پرفروش این هفته بریتانیا مشخص شده که در آن بازی Uncharted 4: A theif’s End در صدر جدول قرار گرفته است که البته این مسئله، موضوع دور از انتظاری هم نیست.
 جدیدترین آمار پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا که تا تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۵ محاسبه شده، جایگاه اول خود را به مورد انتظارترین بازی کنسول نسل هشتمی سونی، یعنی Uncharted 4: A theif’s End اختصاص داده است. همچنین یکی از آثار پرطرفدار دنیای بازی‌های رایانه‌ای یعنی Doom در جایگاه دوم را  به نام خود زده است.
بازی Homefront از استودیو Deepsilver نیز در رده سوم و Call Of Duty: Black Ops 3 نیز در رده چهارم جدول پر فروش‌ترین‌های این هفته بریتانیا قرار گرفتند.
یکی از عناوین نینتندو یعنی Fire Emblem Fates: Birthright که هم‌اکنون برای ۳DS دردسترس است در رده پنجم جدول قرار گرفت و در اولین هفته جایی برای خود در بین ۱۰ بازی برتر از نظر فروش باز کرد.
یکی از عناوین بازسازی شده محبوب پلی‌استیشن ۴ یعنی Sega’s Valkyria Chronicles Remastered که قبلا برای پلی‌استیشن ۳ منتشر شده بود نیز در رده ششم جدول قرار گرفت. از رده ششم به بعد را پیشنهاد می‌کنیم در زیر مشاهده کنید. لازم به ذکر بوده که پرفروش ترین بازی‌های بریتانیا این هفته تنها مختص بازی‌های فیزیکی بوده و آمار بازی‌های دیجیتالی در آن شامل نمی‌شود.
 

  1. Uncharted 4: A Thief’s End
  2. Doom
  3. Homefront: The Revolution
  4. Call of Duty: Black Ops 3
  5. Fire Emblem Fates: Birthright
  6. Valkyria Chronicles Remastered
  7. Tom Clancy’s The Division
  8. Grand Theft Auto V
  9. Lego Marvel Avengers
  10. FIFA 16

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا