اخبار تکنولوژی

هدست ناکن RIG 600 Pro گیمینگ معرفی شد

ناکن عصر جدیدی را برای هدست‌های گیمینگ سری RIG 600 خود با ۶۰۰ پرو آغاز می‌کند که اکنون برای خرید دردسترس است. ناکن RIG 600 Pro با قیمت مناسب ۹۹ دلار عرضه می‌شود و صدای گیمینگ بی سیم را برای سرگرمی ارائه می‌دهد. این هدست از PS4 و PS5، Xbox One، Xbox Series X، Nintendo Switch، PC و موبایل پشتیبانی می‌کند.

RIG 600 Pro دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. اما یک ویژگی خاص وجود دارد که با هر نسخه RIG به شدت برجسته می‌شود و آن ماندگاری است. RIG 600 Pro به گونه‌ای ساخته شده که هدستی برای استفاده روزمره باشد. Nacon می‌گوید که “عملاً نشکن” است. اگرچه ما نمی‌گوییم که باید این ادعا را آزمایش کنید، اما به نظر می‌رسد که آسیب رساندن به آن سخت خواهد بود. هدبند این دستگاه بسیار محکم و راحت محسوب می‌شود.

به طور خلاصه، شما نباید هیچ مشکلی برای از بین بردن این موضوع داشته باشید. اگر هدبند کمی خم شود، قطعا مطلوب است. RIG 600 Pro نیز بسیار سبک وزن به حساب می‌آید. بنابراین بدون خستگی می‌توان هدست را به کار گرفت و لذت برد. اگر شما بیش از ۵ یا ۶ ساعت در یک جلسه تجربه بازی دارید، قطعا می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد.

هدست ناکن RIG 600 Pro گیمینگ از راه رسید

قیمت ۹۹ دلاری برای هر هدست گیمینگ عالی است، به شرطی که کیفیت مناسبی داشته باشد. RIG 600 Pro قطعا چنین مدلی بوده و می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. اگر این قیمت برای شما خوب به نظر می‌رسد، از طریق Best Buy و خرده فروشی‌هایی مانند GameStop و Walmart در دسترس خواهد بود.

RIG 600 Pro یک هدست بی‌سیم دوگانه بوده و به این معنی است که می‌توانید آن را همزمان به دو دستگاه مختلف متصل کنید. اما این نباید با صدای همزمان که از هر دو منبع به طور همزمان می‌آید اشتباه گرفته شود. به عنوان مثال می‌توانید آن را به PS5 و دستگاه تلفن همراه خود وصل کنید. PS5 با استفاده از آداپتور بی سیم همراه و موبایل با استفاده از بلوتوث متصل می‌شود. سپس می‌توانید بدون سختی به پلتفرمی که صدا را از آن می‌خواهید، به عقب و جلو بروید.

سایر ویژگی‌های عبارتند از میکروفون با قابلیت بازگردانی به بی‌صدا که نه تنها جمع می‌شود، بلکه تا می‌شود تا در گوش چپ نیز جمع شود و در صورت عدم استفاده از دید خارج گردد. شما می‌توانید این هدست را در دو نسخه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس تهیه کنید و در رنگ‌های مشکی و همچنین در رنگ‌های camo شهری و قطبی به فروش می‌رسد. با این حال، مدل‌های camo فقط از طریق Walmart در دسترس هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا