اخبار

هدست واقعیت مجازی Aiwear بدون نیاز به تلفن هوشمند و کامپیوتر کار خواهد کرد

در میان هدست‌های واقعیت مجازی که عرضه شده اند ما تا به حال شاهد آن نبودیم که مدلی مستقل و بدون نیاز به تلفن‌های هوشمند و کامپیوتر جهت اجرا وجود داشته باشد. حالا کمپانی Aiwear که آن را با ساعت‌های هوشمندش می‌شناسیم، یک هدست واقعیت مجازی طراحی کرده که بدون نیاز به هیچگونه سیم، تلفن هوشمند و کامپیوتر به صورت مستقل قابل اجرا است.
هدست‌های واقعیت مجازی جذابی در کنگره جهانی موبایل معرفی شدند. از این هدست‌ها می‌توان به HTC Vive و سامسونگ Gear VR اشاره کرد. هدست اچ تی سی Vive که جهت کار نیاز به یک کامپیوتر خواهد داشت و هدست سامسونگ Gear VR نیز جهت اجرا به یک تلفن هوشمند نیاز خواهد داشت که شامل تعداد کمی از تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی سامسونگ می‌شود.
در این بین کمپانی Aiwear (یک شرکت که عمدتاً به ساخت ساعت‌های هوشمند مشغول است) هدستی را ارائه داده است که جهت استفاده به هیچ کابل، کامپیوتر و تلفن هوشمندی نیاز نخواهد داشت. این هدست به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD مجهز بوده و قدرت پردازش خودش را نیز از طریق همین نمایشگر تآمین می‌کند. علاوه بر آن هدست واقعیت مجازی Aiwear VR به یک پردازنده چهار هسته ای، یک گیگابات رم و اندروید ۴.۴ کیت کت مجهز است.
Aiwear VR Headset2 Aiwear VR Headset3
این گجت با استفاده از ۹ سنسور حرکتی مختلف می‌تواند دقیقتر از هدست‌های مرسوم قابل اجرا با تلفن هوشمند عمل کند. به نظر انتخاب این محصول برای کسانی که قصد استفاده از تلفن هوشمند در هدست واقعیت مجازی مانند گوگل کارت‌برد را ندارند بسیار مناسب است. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نشده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا