اخبار تکنولوژی

هدست Vision Pro اپل ممکن است قبل از WWDC 2024 راهی بازار جهانی شود

هفته گذشته اپل اعلام کرد که هدست Vision Pro از ۱۹ ژانویه برای پیش‌سفارش آماده می‌شود. ارسال آن از ۲ فوریه آغاز خواهد شد. همچنین همزمان در فروشگاه رسمی این برند در دسترس خواهد بود.

غول فناوری کوپرتینویی از عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود در خارج از ایالات متحده خبر نداده است. اکنون، مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته، جزئیاتی در مورد در دسترس بودن ویژن پرو در خارج از کشور به اشتراک گذاشته است.

Kuo گزارش می‌دهد که اپل می‌تواند Vision Pro را قبل از WWDC 2024 در بازارهای غیر ایالات متحده عرضه کند. کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت در هفته اول ژوئن برگزار می‌شود. او اضافه می‌کند که عرضه قبل از این رویداد برای ارتقای اکوسیستم توسعه جهانی visionOS مفید خواهد بود.

علاوه بر این، دلیل عدم عرضه Vision Pro در خارج از ایالات متحده هنوز به سه دلیل نسبت داده می‌شود. اولین مورد، عرضه اولیه محدود هدست واقعیت ترکیبی است. دلیل دوم این است که روند فروش هدست واقعیت ترکیبی در ایالات متحده به آرامی پیش می‌رود. در نهایت، انتشار Vision Pro در بازارهای غیر ایالات متحده به دلیل زمان مورد نیاز برای اصلاح الگوریتم ها برای مطابقت با مقررات سایر کشورها است.

Kuo می‌گوید که هر چه زودتر Apple Vision Pro در کشورهای بیشتری وارد شود، مشکلات ذکر شده زودتر حل می‌شود. در ایالات متحده، Apple Vision Pro با یک بند بافتنی انفرادی و بند حلقه دوگانه همراه خواهد بود. همچنین یک لایت سیل، دو بالشتک لایت سیل و یک کاور اپل ویژن پرو برای جلوی دستگاه تعبیه شده است. هدست واقعیت ترکیبی با پارچه پولیش، باتری، کابل USB-C و آداپتور USB-C عرضه می‌شود.

هدست Vision Pro در راه بازار جهانی

در دیگر خبرها اپل به طور محتاطانه تعداد مواردی را که می‌توانید با برنامه Find My خود ردیابی کنید افزایش داده است و بی‌سروصدا محدودیت قبلی را از ۱۶ به ۳۲ دستگاه رساند.

این تغییر اولین بار توسط Nicolas Alveraz (@nicolas09F9) در یک سند پشتیبانی اپل مشاهده شد. محدودیت به‌روزرسانی‌شده برای طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها نسبت به قبل اعمال می‌شود، از جمله AirTags، هدفون‌های اپل، کیف‌پول‌های جدیدتر MagSafe و حتی لوازم جانبی شبکه Find My شخص ثالث مانند دوچرخه‌های الکترونیکی.

شایان ذکر است که برخی از مدل‌های AirPods به عنوان چندین آیتم در Find My به حساب می‌آیند. ایرپادز معمولی و نسل اول ایرپاد پرو دو مورد هستند، در حالی که نسل دوم ایرپاد پرو به دلیل قابلیت ردیابی کیس شارژ به صورت جداگانه، سه مورد هستند. این افزایش محدودیت ردیابی احتمالاً نگرانی‌های برخی از کاربرانی را که به سرعت به محدودیت ۱۶ مورد قبلی رسیده‌اند، برطرف می‌کند، به خصوص با معرفی AirTags و گسترش شبکه Find My به دستگاه‌های شخص ثالث.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا