اخبار

هشدار شرکت ادوبی درباره حفره امنیتی بسیار خطرناک فلش

شرکت ادوبی به تازگی اعلام کرده است که یک حفره امنیتی بسیار خطرناک بر روی سیستم فلش این شرکت وجود دارد و کاربران برای رفع آن باید هرچه زودتر به آخرین نسخه از این نرم‌افزار مهاجرت کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، ظاهرا روزهای امن فلش برای نسل ما قابل رویت نخواهد بود زیرا هر روز شاهد یک رخنه امنیتی جدید و بزرگ در ساختار این نرم‌افزار هستیم.
به تازگی شرکت سازنده این سیستم یعنی ادوبی اعلام کرده است که فلش با یک رخنه امنیتی بسیار بزرگ روبرو شده است که موجب می شود تا کاربران به‌شدت در برابر حملات آسیب‌پذیر باشند.

به این ترتیب این شرکت اعلام کرده است که برای رفع این مشکل باید هرچه سریع‌تر به سراغ به‌روزرسانی نرم‌افزار مربوطه رفت و در آخرین بسته به‌روزرسانی، این رخنه پوشش داده شده است.

نسخه تائید شده توسط ادوبی، ۲۱.۰.۰.۱۸۲ نام دارد و دست‌یابی به آن به صورت کاملا رایگان ممکن خواهد بود ولی بسیاری از کاربران برای به‌روزرسانی این دسته از نرم‌افزارها اولویتی قائل نیستند و به همین دلیل نیز بدون اگاهی از این خطر، در معرض آن قرار دارند.
شایان‌ذکر است که مشکلات امنیتی متعدد ادوبی موجب شده است تا بسیاری از شرکت‌ها اقدام به تلاش برای یافتن جایگزینی برای آن کنند.

 منبع : ایتنا
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا