اخبار

همکاری مشترک شرکت هوآوی و ایرانسل

با توجه به حضور موفق برند هوآوی در ایران و همچنین چشم انداز این شرکت در ارائه خدمات ویژه به کاربران ایرانی، در طی مراسم باشکوهی که در فروشگاه بزرگ هوآوی در مجتمع پایتخت برگزار شد، آغاز همکاری میان هوآوی و شرکت ایرانسل به عنوان اپراتور پیشتاز در ارائه خدمات ویژه، که از چندی پیش کلید خرده بودبه صورت رسمی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی هوآوی در ایران، هوآوی تصمیم دارد در راستای ارائه خدمات ویژه خود با همکاری شرکت ایرانسل، از خدمات این اپراتور در تلفن های همراه خود بهره برداری کند.
 

هوآوی و ایرانسل در سالهای اخیر به خوبی توانسته اند با برنامه ریزی و اجرای طرح های ویژه خدمات رسانی و مشتری مداری به جایگاه مناسبی در میان کاربران ایرانی دست یابند و همکاری فی مابین هوآوی و ایرانسل، به طور حتم می تواند به ارائه خدمات مطلبوت‌تری منجر شود.
این مراسم با شکوه که با حضور هنرمندان،روزنامه نگاران و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و دنیای دیجیتال برگزار شد، توانست مورد استقبال حاضران در مجتمع پایتخت قرار گیرد.اجرای موسیقی، اجرای هیجان انگیز پارکورکاران جوان و همچنین طراحی جذاب فروشگاه مرکزی هوآوی از جمله سوژه های دیدنی و جالب توجه این مراسم بود.
همچنین در طی این مراسم که با استقبال بی نظیر مخاطبان هوآوی و ایرانسل برگزار شد، با قرعه کشی در میان حاضران در مراسم، ۶ عدد گوشی   P8 Lite ،۱۰ عدد جعبه هدیه حاوی لوازم جانبی  هوآوی و ۱۰ سیمکارت دائمی ایرانسل به رسم یادبود اهدا شد که استقبال و هیجان حاضران در قرعه کشی، توانست فضای متفاوتی را در این مراسم ایجاد کند.
 

 
کمپین ها و مراسم های هوآوی در مدت زمان حضور خود در ایران، همواره توانسته مورد استقبال مردم قرار گیرد که خوشبختانه تاثیر مثبتی بر برندسازی این شرکت در ایران داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا