اخبار

همکاری گوگل و هواوی برای پیام‌رسانی ویژه روی همراه‌های هواوی

همکاری گوگل و هواوی برای پیام‌رسانی ویژه روی همراه‌های هواوی

شرکت گوگل به‌عنوان عرضه کننده محبوب‌ترین سیستم عامل همراه جهان شناخته می‌شود و از سوی دیگر شرکت هواوی یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه در جهان است و به‌تازگی گوگل و هواوی با هم به همکاری جدیدی برای ترویج یک روش پیام‌رسانی دست زده‌اند.
همکاری گوگل و هواوی قرار است موجب افزایش سرعت پذیرش پیام‌رسانی به سبک RCS شود. این نوع پیام‌رسانی بر روی سیستم عامل اندروید موجب می‌شود تا تجربه‌ای جدید و مدرن از ارتباطات ممکن گردد. این روش پیام‌رسانی بر پایه شبکه‌های وای‌فای انجام می‌شود و به کمک آن می‌توان چت‌های گروهی را انجام داد.
حال با همکاری گوگل و هواوی می‌توانیم شاهد این باشیم که تلفن‌های همراه هوشمند شرکت هواوی می‌توانند به‌عنوان میزبانان این سیستم پیام‌رسانی عمل کنند. این امر به این معنی است که RCS به میلیون‌ها میزبان دسترسی خواهد داشت و این دستگاه‌ها با دریافت این برنامه خواهند توانست تا به‌راحتی موجب شوند تا همکاری ویژه گوگل و هواوی موجب به ثمر نشستن این سبک از پیام‌رسانی شود.
در حقیقت باید گفت که روش پیام‌رسانی RCS، نسخه پیشرفته‌تر از یک روش پیام‌رسانی بسیار محبوب و مرسوم در میان کاربران جهان است و فناوری‌های اس ام اس و ام ام اس، نسل‌های پیشین RCS به‌حساب می‌آیند. به این ترتیب ساختار کلی کارکرد این نوع پیام‌رسانی برای ما غریبه نخواهد بود و تنها یک حمایت ویژه مانند همکاری گوگل و هواوی می‌تواند این نوع پیام‌رسانی را برای مبارزه با موج پیام رسان‌های آنلاین آماده سازد.
استفاده از این فناوری نیاز به ساختار ویژه‌ای بر روی اندروید نخواهد بود و نیازی نیست تا یک بسته سخت‌افزاری یا یک تنظیم خاص را بر روی دستگاه خود فعال کنید. تنها کافی است  که به‌روزرسانی ویژه هواوی که در ماه  فوریه عرضه می‌شود را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید تا امکان بهره‌گیری از RCS را به دست  بیاورید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا