اخبار تکنولوژی

هواوی اکنون P50 Pro ریفربیشد را با نام انجوی ۵۰z به فروش می رساند

هواوی فروش دو گوشی هوشمند قدیمی خود را در شرایط ریفربیشد در چین آغاز کرده است. اینها P50 Pro و انجوی ۵۰z هستند. اولی آخرین گوشی هوشمند هواوی با دوربین لایکا بوده، حداقل در دسته‌های اولیه. در حالی که دومی یک مدل اقتصادی است.

 هوآوی پی ۵۰ پرو ریفربیشد شده رسمی دارای برچسب قیمتی به شرح زیر در چین است.

۱۲۸ گیگابایت – ۳,۴۸۸ین (۴۸۵ دلار)
۲۵۶ گیگابایت – ۳۷۸۸ ین (۵۲۵دلار)
۵۱۲ گیگابایت – شروع از ۴۵۸۸ ین ( ۶۳۵ دلار)

این گوشی در هفت رنگ به نام‌های سفید ابری، نارنجی دانکسیا، آبی گلکسی، طلایی چای کوکو، سفید برفی، صورتی طلوع و مشکی طلایی ابسیدین ارائه می‌شود. تنها رنگ هایی که در دسترس نیستند امواج ابری موج دار و وی لان هائو‌های هستند.

از سوی دیگر، هوآوی انجوی ۵۰z ریفربیشد رسمی در انواع حافظه‌های زیر وارد چین می‌شود.

۱۲۸ گیگابایت – شروع از ۶۹۹ ین (۹۵ دلار)
۲۵۶ گیگابایت – ین۸۹۹ ( ۱۲۵ دلار)

می‌توان آن را در رنگ سبز نعنایی، مشکی شب جادویی یا آبی یاقوت کبود استفاده کرد. هر دو گوشی فوق با لوازم جانبی اصلی مانند آداپتور برق و کابل عرضه می شوند. در مورد مشخصات، هوآوی P50 Pro با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED خمیده با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز وارد بازار می‌شود. این دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 888 نسخه ۴G بهره می‌گیرد و انرژی را از یک باتری ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی بدست می‌آورد.

انجوی ۵۰z نام نسخه ریفربیشد P50 Pro

دستگاه دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور تک رنگ ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۳.۵ برابری ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود و در جلو، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی در حال حاضر دارای سیستم عامل HarmonyOS 4 است و از استانداردهای شارژ بی سیم ۶۶ واتی و ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در حالی که هوآوی Enjoy 50z دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی HD+، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عقب، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت جانبی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ واتی است.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به سایت هوآوی مراجعه کنید. این برند همیشه سعی داشته مدل‌های متنوعی را به مخاطب خود ارائه دهد و بتواند نظر طرفداران را بیش از پیش جلب کند. پیش بینی شده بزودی مدل‌های دیگری هم با چنین ویژگی عرضه شوند البته در چین به فروش رسیده و راهی بازارهای دیگری نخواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا